Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

YouTube

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit10 Share
LogoYoutube2011.svg

YouTube

Capitalist-greed

Kapitalisti ruma huora.

YouTube on vuonna 2005 muutaman maustekurkun toimesta perustettu ja nykyisellään rahanahneen ja juutalaisen kapitalistisen Ison G:n ylläpitämä videopalvelu.

Siinä missä joku aivan tavallinen Jan-Erik Maustekurkku käyttäisi sitä ihan vain kasuaalisti videoiden katseluun tai oman erittäin surkean videobloginsa pitämiseen, on se meille puuppaajille se SinäTuubaPaskan pääasiallinen jakopaikka ja varsin usein myös se paikka, mistä me löydämme sen ruskean kastikkeen jota niin kovasti himoitsemme.

Historia

Ebinyoutubehaxors

Olipa kerran MeiAIDS ja näyttäisipä olevan vieläkin.

Melkein alkuhämärästä nykypäivään saakka on perimätieto kulkenut YouTuben käyttäjältä toiselle, kertoen vanhasta hyvästä ulkoasusta, paremmista kanavista ja siitä ajasta, jolloin ihmiset vielä jaksoivat kommentoida kanaville. On yleisesti, hammasta purren ja itkupotkuraivareita kokien, hyväksytty fakta, että YouTube ei koskaan palaa entiseen loistoonsa graafisen suunnittelun, helppokäyttöisyyden saatika edes yleisen mukavuuden/toimivuuden saralla, vaan se on tuomittu muuttumaan aina ja ikuisesti vain kamalammaksi ja kamalammaksi.

Vaikka mikään ei ikinä muutu, on osa YouTuben käyttäjistä siltikin yrittänyt tavalla tai toisella vaikuttaa YouTuben sen hetkiseen tasoon kuten tuossa suurin piirtein kovin lähellä oikealla oleva kuva yrittää kertoa. Tosin kuten arvata saattaa, eihän tuollainenkaan toiminta ole koskaan onnistunut tekemään paskasta parempaa.

Google+

Ismo

Ismonkin mielestä google+ on HOMOJA

Google

Google+ -palvelua koskevaa palautetta.

Siinä missä YouTube on viime vuosien aikana muuttunut isoin harppauksin huonompaan suuntaan, ei mikään ole tähän mennessä suututtanut sen käyttäjiä yhtä runsaasti kuin vuoden 2013 loppupuolella tullut liuta uudistuksia, joiden myötä natsitube alkoi lopullisesti ja vieläpä varsin raivoisin liikkein pakottamaan uutta virtuaalista pesäpallomailaansa viattomien käyttäjien anaaleihin. Ne, jotka eivät hyväksy tätä syöpää, kärsivät jo nyt ihmisoikeuksiensa kaventamisesta esimerkiksi kanava- ja videokommenttien lähettämismahdollisuuden eväämisen muodossa. Ja vaikka itse kukin sitä varmastikin toivoisi niin tässä helvetillisessä tilanteessa meitä eivät auta edes korkeammat voimat.

Lepää rauhassa, rakas syöpäputki. Jäämme porukalla suremaan ja muistelemaan loiston päiviäisi, jotka olet jo kauan sitten jättänyt taaksesi. Aamen.

Lue lisää

Linkit