FANDOM

Teinimutanttisankarikilpikonnat

Teini-ikäiset Mutantti Sankari Kilpikonnat, sanoo sarjan vaihtoehtoinen logo.

Turtles, joka tunnetaan Suomessa myös nimellä Teinimutanttikilpikonnat, on animaatiosarja, joka kertoo nimensä mukaisesti neljän teini-ikäisen mutanttininjakilpikonnan pizzankatkuisesta elämästä New Yorkin viemäreissä.

Näidenkin otusten seikkailuja on totuttu näkemään puupeissa paljon, sillä puuppaajat ovat mitä luultavimmin soossin nostalgisuuden vuoksi siihen kovasti kiintyneet.

Hahmot

Kääpiökilpikonnat marsista

Kuvassa 3/4 kilpikonnista.

Kilpikonnat

Sarjan neljä keskeisintä hahmoa, kilpikonnat Leonardo, Donatello, Rafaello ja Michelangelo, ovat pizza-addiktiosta kärsiviä saastaisia mutantteja, jotka asustavat kaupungin alla viemäriverkostossa. Heidän jokapäiväiseen rutiiniin kuuluu mm. asioiden viipalointi, paloittelu ja osiin jakaminen, sillä he ovat varsin kiintyneitä halkaistuihin muotoihin, kuten kaikki muutkin kunnon ninjat.

MESTARITIKKU

Tuntemattoman naivistitaiteilijan näkemys päällikkö Säröstä.

Särö

Särö, jota myös päälliköksi ja senseiksi haukutaan, on edellämainittujen keskenkasvuisten kilpikonnien huoltaja/isähahmo, joka ei välttämättä ole tehnyt aivan parasta mahdollista työtä heidän kaitsemisessaan, sillä tuskin heistä muuten niin omituisella tavalla väkivaltaisia olisi tullut.

April o'tissi

Aprilia voisi luonnehtia seksikkääksi. Tosin me emme näin tee.

April O'Neil

April O'Neil on Kuutoskanavan uutisreportteri, joka on epäilyttävissä määrin kiinnostunut kilpikonnien perässä ravaamisesta. Joku voisi epäillä hänen salaavan jotain, mutta tuskinpa tässä mistään kummallisesta on kyse, April varmastikin hakee vain ystäviä yksinäiseen ja tylsään elämäänsä.

Esimerkkejä videoista

TurtSeS00:42

TurtSeS

SinäTuubaPaska - Leonardo kloonaa itseään antaessaan pitsaa Eiprilille01:19

SinäTuubaPaska - Leonardo kloonaa itseään antaessaan pitsaa Eiprilille.

SinäTuubaPaska - Silppuri ripustaa Oivan superaivot pyykkinarulle kuivumaan03:13

SinäTuubaPaska - Silppuri ripustaa Oivan superaivot pyykkinarulle kuivumaan

SEPARAATTORI TEHOSEKAANTUU ELÄIMEEN03:18

SEPARAATTORI TEHOSEKAANTUU ELÄIMEEN