Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

Thedestroyer699

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit4 Share
Cranberry-893d45efba6ef193

Kuvassa marjoja käsissään pitelevä mies, joka ei kykene pitelemään kaikkia marjoja käsissään, siinä ohella sisimmässään toivoen, että kykenisi pitelemään kaikkia näitä marjoja käsissään, koska hänen ainoa unelma koko elämänsä aikana on ollut pitää näin montaa marjaa käsissään.

Thedestroyer699, tuo anarkisti ja omia polkuja ylväästi tallaava mystinen entiteetti, jonka sisimmässä yhdistyy suomalaisten puuppaajien pahimmat parhaimmat puolet. STP:hen liittyvien videoiden ohella hän on uppinut myös paljon asiaan liittymätöntä materiaalia, mistä saattaakin johtua hänen kanvansa hurjan suuri videoiden lukumäärä.

Triviaa

Tyyli

Hänen tuotantonsa tyyli ja sisältö vaihtelee laidasta laitaan, eikä hän oikein tunnu osaavan asettua aloilleen. Toisinaan hän taas vain julkaisee uudestaan jo unholaan painuneita klassikoita muilta tekijöiltä, joita hän syvästi koko sydämensä pohjasta vihaa kunnioittaa.

Esimerkkejä videoista

Sly dubi anime00:31

Sly dubi anime

Gaston imitoi Vaxeria00:56

Gaston imitoi Vaxeria.wmv

Tsukasa hieroo kättä00:03

Tsukasa hieroo kättä

STP - Supernexusrules Törttöilee Pasilassa00:11

STP - Supernexusrules Törttöilee Pasilassa

Sankarit00:48

Sankarit

Sanemurzu has some sand in his vagina01:13

Sanemurzu has some sand in his vagina

Valtteri - Digimon00:49

Valtteri - Digimon

Mertaranta scan00:42

Mertaranta scan

Linkit

Lähteet

  1. Täs pitää tietää, että nämä kyseiset mielipiteet ovat lähinnä tympääntyneiden katsojien suusta, eikä niistä pidä välittää.