Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

SuburbanCelestia

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit13 Share
Photo

Subun YouTube-avatari.

8DDD Tämä puuppaaja on autisti.

SuburbanCelestia (tunnetaan myös nimellä Subu) on ponihomo, joka tekee SinäTuubaPaskoja aina kun ehtii tai jaksaa. Yleensä hän kiirehtii projektiensa kanssa, joten häneltä tavallisesti ilmestyy alle minuutin pituisia videoita. Hänellä on suunnitelmissaan tehdä vielä joskus yli kahden minuutin pituinen video. Hänen lempiefektinsä on tällä hetkellä Swirlin, TV Simulatorin ja Waven yhdistelmä.

Historia

1078329

Tämä ei ole Subu. Ihan oikeasti. Ei vittu sitten.

Hämäävän sekava syntytarina ja monimutkainen elämä

Kuten lähes kaikilla aloittelevilla puuppaajilla, Subun videot olivat aluksi täyttä sontaa. Hänen aivonsa eivät onnistuneet löytämään sitä punaista lankaa, jolla on kudottu kangas, johon on virkattu Vegasin käyttöohje. Vaikka Subu ei osannut käyttää efektejä ja hänen videonsa olivat epähauskoja, kehitys alkoi edetä hiljalleen.

Subu aloitti videoeditointinsa keskittymällä ensin YTPMV:iden tekemisen. Ne keräsivät kovin vähän näyttökertoja, ja niinpä Subulta meni hermot tähän puurtamiseen. Tästä syystä hän päättikin alkaa tekemään SinäTuubaPaskoja, mikä oli hänen mielestään paljon hauskempaa ajanvietettä kuin aikaakuluttava YTPMV:iden hienosäätely.

Subun ensimmäinen puuppi oli fiasko, mutta parin muun videon julkaisemisen jälkeen hänet lisättiin puuppichattiin. Siellä hän sai neuvoja "alan ammattilaisilta"[1], muun muassa sanelta, RazQ:lta, Rasvikselta ja Bloodikselta. Subu yritti vuoden 2012 lopulla ja vuoden 2013 alussa etsiä omaa tyyliään, ja onkin onnistunut siinä kohtalaisesti, vaikka hiomista riittää edelleen.

Ja elämä jatkuu (vuosi 2013)

Vuonna 2013 Subu ei ole toistaiseksi tehnyt mitään merkittävää - paitsi sen erään kollaasin, joka kantaa nimeä Juustomättökollaasi. Se oli hassu tapaus, kuten me kaikki tiedämme. Kiitos, Subu, näistä juustoisista mätöistä.

Subu itse on nykään saavuttanut sisäisen nirvanansa ja on lopettanut ottamasta omia autisti lääkeitänsä (jotka tuottivat hänelle hallusinaatioita ja vainoharhaisuutta). Hänen autismi tasonsa on laskenut huomattavasti ja on nykyään ihan mukavaa seuraa pienille ystävillensä. Hänen omien sanojensa mukaan hän on tällä hetkellä hyvässä kunnossa ja pystyy tekemään asioita ilman kysymättä muilta niistä mielipidettä. Tämä epävarmuus oli yksi Subun huonoista puolista mistä hänen ystävänsä eivät pitäneet.

//"kuvateksti -> Hänen nykyinen elämän tilanteensa voisi pistää tähän kuvaan (subun lataama kuva)"

//Pena fiksailee nää sitten ja jos kuva ei oo tullu niin kysyy subulta sitä.

Subun "kyvyt"

Kuten moni saatta arvata niin Subun pään sisällä kaikki näyttää hilpeältä Anime maailmalta missä hän omistaa "kykyjä", joista hän ei joka kerta puhu tai ei halua mainita koska muuten he pitävät hulluna

  • Lucky Booster - Tämä kyky on Subun luona ollut aina koska hän on syntynyt juuri silloin kun tähdet ovat olleet samassa linjassa ja hänen syntymäpäivänsä on tuurin päivä.
  • Mirror Persona - Tämä passiivinen kyky kanssa määrittä hänelle todelliset ystävät. Subu itse käytäytyy muille kuin he käyttäytyisivät hänelle.
  • Out-side-the-box from the Out-side-the-Box (ns. Maalaisjärki) - OStB on hyvin arvaamaton kyky myöskin mikä toimii aina satunnaisesti. Subu itse käyttää tätä silloin kun muistaa/jaksaa/viitsii, mutta ei koskaan osaa käyttää sitä oikein oikeaan tilanteeseen. Tietenkinhän monelle tämä maalaisjärjeksi kutsuttava asia on jossain heidän aivojen soluissa, mutta tietenkin Subu itse ei tätä tiedosta. Sen takia jos hän on omassa "elementissää" (eli asia mistä hän tietää / osaa asiansa) Hänen maalaisjärkensä antaa hänelle katkeamattoman puhekyvyn, voiman kirjoittaa ilman kirjoitus_virhettä ja voiman ajatella asiaa paljon paremmin.

Lausahduksia

  • "mä haluun anime suhteen"
  • "jos teistä olisi ne naisversiot niin nussisin teitä"
    "KAIKKIA"
  • "Friendship is Magic: The Gathering"
  • "Hayaso Mikasaki"
  • "tänä yönä blodis ja ratzku pitävät "hatut" pystyssä ja syleilevät toisiansa"
  • "Meil on pintte tuol pakkasessa; toivottavasti se riittää meille kaikille." ~Niin, mitä jos puuppichattia koettelisi zombiapokalypsi?
  • "minua kyl mietityttää ton naisen perse
    miten se repeää"
    ~sanoi Subu nähtyään p3ntin linkkaaman homoturrikuvan.
  • "kyl mäkin aina köytän pleikkari ohjaimen penikseen kun haluun pelata : DDD"

SuburbanCelestiasta sanottua

  • "kuka vittu on subu" ~Jaketele
  • "kaikki sun videot on perseestä ja oot vaa joku glorified poni ja en ees tiedä miks oot täällä" ~Jaketele
  • "tulkaa puheluun kuuntelemaan kun subu niistää nenäänsä ja yskii" ~Rasvis
  • "teidänkin kannattais ehdottomasti tulla puheluun kuuntelemaan, kun subu syö" ~ÄXXÄ
  • "oot iha kyrpä" ~Quadronnn Subun "vlog-videossa"
  • "Get your shit together man" ~TheJeppu

Esimerkkejä videoista

U.N Owen Was Mare02:06

U.N Owen Was Mare.pni

Sinätuubapaska - poni poikien märkäuni00:44

Sinätuubapaska - poni poikien märkäuni

Juustomättökollaaaasi03:33

Juustomättökollaaaasi

Juustomättökollaasi kokonaisuudessaan.

SinäTuubaPaska - Twailait ja ystävien sikailut01:29

SinäTuubaPaska - Twailait ja ystävien sikailut

Linkit

Lähteet

  1. Tässä kohtaa täytyy muistaa, että "ammattilaisuus" STP-skenessä tarkoittaa sitä, että on luovuttanut sielunsa Saatanalle.