Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

Sanamiksaus

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit2 Share
270px-Arttu Wiskari

Herrasmies Arttu Wiskari on alentunut sanomaan jopa niinkin kovia räävittömyyksiä kuten: kakka.

Sanamiksaus on sanojen pilkkomista ja uudelleenjärjestelyä toiseen muotoon, ollen melko helpon toteutuksen ja hupiarvonsa vuoksi kovin suosittu puuppaustekniikka. Se on myös useimpien puuppaaja-aloittelijoiden ensimmäisenä opittujen puuppauskikkojen listalla, tosin nämä ensimmäiset sanamiksaukset, joita he tuottavat eivät yleensä ole kovin mielikuvituksellisia.

Usean puuppaajan mielestä lähinnä sanamiksaukseen turvautuminen kuvastaa valtavirtaa edustavaa puuppaajaa ehkä selkeiten, sillä videot, jotka koostuvat lähinnä sanamiksauksesta ja ns. helpoista vitseistä ovat useimmiten niitä joidenka eteen yleisö helpoiten kerääntyy. Tällaisiin valtavirtatapauksiin lukeutuu esimerkiksi DrAnamasa. On toki selvää, että kaikki tekevät puuppeja siten miten haluavat, mutta on myös suotavaa, että pyritään omaperäisyyteen ja monipuolisuuteen, hyödyntäen muitakin jo olemassa olevia kikkoja tai keksien sitten omia uusia temppuja.

Esimerkkejä

SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD03:52

SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD

ARTO BOTILAS02:06

ARTO BOTILAS