FANDOM

Salkkariremix

Remixejä katsellessa Seponkin hapannaama vääntyy uuteen uskoon.

Salkkariremixit ovat nimensä mukaisesti Salatut elämät -sarjasta tehtyjä videoremixejä, joita on pyörinyt internetin uumenissa jo vuosikausia. Niiden suosio on lähtenyt kasvuun vuodesta 2006 lähtien YouTuben myötä.

Nämä remixit eroavat yleensä SinäTuubaPaskoista siten, että niissä käytetään enimmäkseen vain audio replacea, osittain ja kovinkin harvoin sanamiksausta ja myös maskausta, sillä salkkariremixit eivät paljoa muuta tarvitse ollakseen isolle yleisölle viihdyttäviä. Tästä syystä myös efektien käyttö on minimissä, tai niitä ei ole ollenkaan.

Osaa näistä kutsutaan myös nimellä Ismoremix, jonka nimestä varmaan voi päätellä videon sisällön / keskeisen hahmon. Kyseinen ismopitoisempi remixin mutaatio sai myös vuonna 2012 tuoretta verta massaan mukaan kun pieni ilmiö nimeltä ISMO REMIX 2012 syntyi puuppaajien keskuudessa.

Kolkyt euroo

Mqdefault 000

Ismo ymmärsi yhtäkkiä, kuinka inflaatio on iskenyt ja muuttanut käsityksemme 30 eurosta ikiajoiksi.

"Kolkyt euroo" on paljon rahaa. Sillähän saisi vaikka kokolihapihvin ja pari muutakin tuotetta.

Salkkariremixit käyttävät hyödykseen lukuisia pienimuotoisia meemejä, kyseinen "kolkyt euroo" lausahdus ollen yksi niistä.

Pesäpallomaila

Europe District bids farewell to four employees

Kuvassa pesä, pallo ja maila.

Pesäpallomaila

Pesäpallomaila paskassa pelissä.

Pesäpallomaila on pitkulainen puusta, joskus myös vaihtoehtoisesti hiilikuidusta, tehty objekti, jota voidaan käyttää mm. urheiluvälineenä tai vaikkapa dildona.

Mm. Ismo Laitela ja hänen faninsa tykkäävät näistä esineistä varsin paljon.

Ole hiljaa

"Ole hiljaa" on Salkkareista tutuksi tullut lausahdus, joka muodustui jonkinasteiseksi meemiksi käyttäjän KujamonOnHomo ansiosta. Tämän lisäksi se on ollut myös kovassa käytössä kovinkin monen paskistin videoissa.

Salkkarit Miika - Ole Hiljaa00:12

Salkkarit Miika - Ole Hiljaa

Kaiken pahan alku.

Ole scan00:42

Ole scan

Perse

1352240125161

Pylly pyörii.

Perse, tuo kovin vulgaari takapuolta kuvaava sana jota Seppo Taalasmaa joskus hokee, on muodostunut jonkinasteiseksi meemiksi etenkin Salkkariremikseissä, mutta toki myös SinäTuubaPaskoissa, joissa sitä on audio replacena kuultu kovinkin usein.

Luotettavien lähteiden mukaan Nikke Knatterton ei aavista, miten tärkeää osaa tämä perse vielä näyttelee hänen elämässään.

Perseestä sanottua

  • Perse

Liikkuvassa muodossa olevaa persettä

Pylly
Mein perse00:18

Mein perse

Mein perseen voimakas keikkuminen voi olla hypnoottista.

Gabu has never seen an ass like Mei's02:58

Gabu has never seen an ass like Mei's

Jopa Eminem hyväksyy tämän viestin.

Lue lisää