Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

Pokémon

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit4 Share
Pokemon-pickachu

Pikachu ja Ash, tunnetaan Satoshi (サトシ), sarjan pääpömpöttimet.

Kaikenikäisten rakastama taskumonsterianime, jo vuodesta 1999 lähtien Suomessa. Sarjan päähahmoihin kuuluvat sarjan ihanat pääpömpöttimet Ash Ketchum,  tunnetaan Satoshi (サトシ), (pokemoneihin obsessisoitunut autisti) sekä Ashin, tunnetaan Satoshi (サトシ), Pikachu, nimeltään Pikachu, ja näiden lisäksi vähemmän rakastetut sivuhahmot Misty ja Brock. Myöhemmin Mistyn tilalle alkoi vaihtumaan silloin tällöin uusi nainen, sillä eihän Ash, tunnetaan Satoshi (サトシ), vuosikausia jaksa samaa tuheroa tuhkamunallaan tökkiä. Sittemmin myös Brock osottautui korvattomaksi ja häipyi näkyvistä.

Ellei eräät epäautisiset ihmiset ole huomanneet niin Pokemon-sarjassa toistuu pitkälti sama kaava jokaisessa jaksossa: Ash, tunnetaan Satoshi (サトシ), menee ystäviensä kanssa paikasta A paikkaan B, tapaa yhden tai kaksi uutta henkilöä ja pokemonia. Ash, tunnetaan Satoshi (サトシ), kamppailee heitä vastaan, kunnes rakettiryhmä tulee ja yrittää napata Pikachun tai jonkun muun taskuhirviön, kunnes hyvikset yhdistävät voimansa ja potkivat rakettiryhmän avaruuteen jossa se kärventyy ja seuraavassa jaksossa palaa takaisin.

Kyseisen sarjan hahmojen seikkailuja on seurattu SinäTuubaPaskoissa jo hyvin pitkään eikä soossi varmastikaan tule koskaan täysin unohtumaan, joten tulemme varmasti tulevaisuudessakin kuulemaan siitä miksi marjoja on kevyt kantaa ja mikä Ihan kamalaa -miehen mielestä on ihan kamalaa.

Hahmot

Davidbeast rolls 22 122 Check em ash Ketchum 131e3a77d261487975f3f39a9288c139

Pitkän pokémonkouluttajauransa aikana Ash Ketchum, tunnetaan Satoshi (サトシ) on kasvanut ihmisenä uusiin mittoihin.

Ash Ketchum

Ash Ketchum, tunnetaan Satoshi (サトシ) Kaikille esiintymisiä Japanissa, on kuvitteellinen hahmo Pokémon franchising omistaa Nintendo. Hän oli luonut, ja nimetty, Satoshi Tajiri ja on päähenkilö Pokémon anime ja manga-sarjan, sekä eri kauppatavaraa liittyvät franchising.

Ash Ketchum, tunnetaan Satoshi (サトシ), paras ystävä on hänen pikachunsa, jonka nimi on Pikachu. Tämän ohella Ash Ketchum, tunnetaan Satoshi (サトシ), pyörii myös sellaisten ihmisten seurassa kuin Brock / Ihan kamalaa-mies ja Misty.

Misty sketch by the unicorn lord-d5nm52o

Leikitäänkö vesileikkejä?

Misty

Misty, tuo nuori ja suhteellisen ärsyttävä mutta kaunis tyttö, on Ashin, tunnetaan Satoshi (サトシ), ja Brockin mukana roikkuva pillunkantoteline tissieläin. Hän on varsin obsessoitunut mereneläviin ja luultavasti viettää suuren osan vapaa-ajastaan uima-altaassa omistamiensa vesityypin pokémonien kanssa, tehden tiedät kyllä mitä. Hän siis pitää kovasti vesileikeistä, ellei se jo käynyt ilmi.

Hän on myös Ulttiksen obsession kohde.

Mistyn suusta on päässyt jotain niinkin mieleenpainuvaa kuin:

Brock open eyes

Simlä.

Brock

Brock on kivessalin kivisalin johtaja. Hänet tunnetaan myös nimillä Cockblock ja Ihan kamalaa-mies. Brock on seksuaalinen ahdistelija hyvä Pokémon-kuluttajakouluttaja, jolla on taipumus löytää kynttilöitä. Hän yleensä hämmästelee, kuka siellä on.

On myös yleisesti tunnettu fakta, että Brockilla ei ole silmiä - paitsi kerran. Artikkelin oikeassa alalaidassa on kuva tästä ainutkertaisesta tapauksesta.

Kivimiehen leipälävestä on kuultu mm. tällaisia letkautuksia:

  • "Minä löysin kynttilän!"
  • "Kuka siellä?"
  • "Hyvästi julma maailma."
  • "Ihan kamalaa!"

Esimerkkejä videoista

SinäTuubaPaska - Mei on hassu pokemon-koordinaattori03:12

SinäTuubaPaska - Mei on hassu pokemon-koordinaattori

Pokemonnumerosarja02:35

Pokemonnumerosarja

SÄHKÖVIRTAPIIRILEIKKI02:56

SÄHKÖVIRTAPIIRILEIKKI.pikätshu

SinäTuubaPaska - Pöykimön02:17

SinäTuubaPaska - Pöykimön

SinäTuubaPaska - Skuirtle, Tsarmander ja Tsikoriitta kantavat marjoja sillä ne ovat kevyitä03:30

SinäTuubaPaska - Skuirtle, Tsarmander ja Tsikoriitta kantavat marjoja sillä ne ovat kevyitä

Sinätuubapaska- Instituutin oppilaidenkin mielestä SES on hauska juttu01:05

Sinätuubapaska- Instituutin oppilaidenkin mielestä SES on hauska juttu

SinäTuubaPaska - Professori Ouk antaa kymmenvuotiaille03:38

SinäTuubaPaska - Professori Ouk antaa kymmenvuotiaille

SinäTuubaPaska - Poksumon on ses piirretty01:15

SinäTuubaPaska - Poksumon on ses piirretty

Lue lisää