Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

Pintte-taso

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit6 Share
Laughing baby leo

Haha, hauskaa : D

Pintte-tasoon kuuluvat esim. "j+0u48912hru0+f3eqb":in kaltaiset viestit tai kommentit. Kaukaisen Itä-avaruuden näsäviisaat tiedemiehet ovat empiirisesti todistaneet, ettei paljoa vaadita, jotta tämä taso ylitetään.

Mistä oikeastaan on kysymys?

Pintte-taso -käsitteen puuppichatin Skype-keskusteluiden seuraamisen tuloksena kehittänyt ÄXXÄ määrittelee nimityksen tarkemmin seuraavasti:

  • Pintte-tason kommenteiksi voidaan laskea kaikki kommentit, joiden kirjoittamiseen on käytetty korkeintaan nolla prosenttia kirjoittajan aivokapasiteetista. (Tämä tarkoittaa sitä, että myös muut kuin Pinttealaviiva voivat helposti saavuttaa pintte-tason. Kaikesta huolimatta lähinnä pintte itse harrastaa pintte-tason kirjoittelua, eivätkä muut osallistu kyseiseen typeryyteen yhtä paljon kuin hän. Luojan kiitos.)

Esimerkkejä

Ss (2013-08-12 at 02.02.06)

Pintte-tason valitus Sonylle.

Vaarallinen pintte-taso

Pintte-taso voi iskeä keneen tahansa, jopa sellaiseen joka on omien sanojensa mukaan "pintte-tasoillut" jo ennen pinten olemassaoloa.

  • [24.6.2013 16:17:37] pintte: tensghin n2´¨3jr (suomennos: "Anteeksi, voisitteko nuolaista juuri ostamaani kangasta?")
  • [26.6.2013 15:53:47] Caba: jkhljkl (suomennos: "Tykkään juustosta.")
  • [26.6.2013 16:01:29] Ministeri: apodjg eeee gggsd (suomennos: "äjät")
  • [26.6.2013 16:01:40] Rasvis: gerg (suomennos: "En ole koskaan käyttänyt mitään päihteitä.")
  • [26.6.2013 16:01:45] ÄXXÄ: sdsfds (suomennos: "Se on kyllä jaa-a, EI jaa'a.")
  • [26.6.2013 16:02:52] Ohari: afjiafwa (suomennos: "Kieleni rajat ovat yhtä kuin maailmani rajat.")

Esimerkkejä pintte-tason videoista

HITLER03:50

HITLER

Pintte-tasosta sanottua

  • "Joskus elämässä saattaa tuntua siltä että vajoaa pohjalle, mutta jotkut putoavat sieltäkin vielä pintte-tasolle." ~Urpoliitikko1:n viisauden sanoja.
  • "wikiin tarvitaan permanent pintte-taso" ~Bloodis tahtoo nähdä maailman palavan.
  • "pintte-tasolle jämähtämiseen kuuluu myös se, että käsitetään "homo" loukkaavana sanana" ~Johtaja
  • "mä en ole pintte-tasolla, joten en hauku toisia ihmisiä homoseksuaalisesti suuntautuneiksi" ~Führer
  • [21.8.2013 21:44:35] p3ntti: Mies meni kauppaan J()#"H098j0s02mirokewoj0ew9irkwa9?IK#"!)KE,df.
    [21.8.2013 21:44:48] ÄXXÄ: pintte-tason ostopäätös ei ole koskaan turvallinen
  • "pintte-tasosta uus kieli suomeen saamen tilalle" ~Bloodis

Lue lisää