FANDOM

Perskuless
Perskuless36634
Perskulessin käyttämä YouTube-profiilikuva
Tiedot
Ensimmäinen puuppi: SinäTuubaPaska - Risto Rissasen kohtalokas junamatka
Aloitusvuosi: 2013
Linkit
Pääkanava(t): Inhimillinen
Alttikanava(t): Ei ole

Perskuless (nyk. Inhimillinen) on vuonna 2013 aloittanut puuppaaja.

Historia

Perskuless loi YouTube-kanavansa 12.7.2013, testaillen jonkin aikaa puuppailutaitojaan muutaman videon verran, sittemmin julkaisten 19.8.2013 videon, jota hän omien sanojensa mukaan piti ensimmäisenä virallisena puuppinaan. Vuoden 2013 elokuussa hän pääsi ensimmäistä kertaa top 10-listalle, mutta normaalin listasijoituksen sijaan kyseessä oli p3ntavuksen antama "kuukauden parhaan jubdukin" arvonimihässäkkä, joka juontui hänen videonsa jubdukmaisuudesta. Hänen videonsa muuttuivat radikaalin ja äkkinäisen tyylinvaihdoksen takia vuodenvaihteessa 2013-2014 toinen toistaan huonommiksi ja hän poistikin kanavansa 25.6.2014 hyvin todennäköisesti siitä syystä, että hänen videoistaan ei pidetty muiden puuppaajien keskuudessa.

Uusi alku

Uusi puuppaaja nimeltään Inhimillinen yllätti heinäkuussa 2014 varsin lupaavalla debyyttipuupillaan. Tämä kauan odotettu uusi jubduk kuitenkin paljastui lähes heti Perskulessiksi uudella tilillä. Hän on jatkanut uuden tilin luomisen jälkeen vanhaan tapaansa aktiivista puuppaustahtia ja on saavuttanut monta listasijaa sijoittuen heinäkuussa 2014 jopa ykkössijalle asti.

Tyyli

Perskulessin videoissa huomasi vuonna 2013 paljon selviä vaikutteita jubdukin tyylistä. Hänellä oli esimerkiksi tapana käyttää hyvin jubdukmaisia stuttereita videoissaan. Muihin ominaisuuksiin kuuluivat esimerkiksi musaluupit ja sanamiksaus. Nykyään hänen videonsa ovat hyvin efekti- sekä toistopitoisia.

Esimerkkejä videoista

Aktiivinen kylä02:18

Aktiivinen kylä

Kolmannen asteen kumisaapasfetissi02:08

Kolmannen asteen kumisaapasfetissi

SinäTuubaPaska - Nikke räjäyttää maapallon kuntopyörällään03:28

SinäTuubaPaska - Nikke räjäyttää maapallon kuntopyörällään

MÄKSTEEPEE02:08

MÄKSTEEPEE