FANDOM

Pasilalogo

Pasila on myös kyltti, muodoltaan suorakulmio, jossa on pyöristetyt kulmat. Sisältää tekstin Pasila valkoisilla kirjaimilla sinisellä pohjalla.

Pasila on suomalainen humoristinen piirrossarja. Se on vähän kuin melkein, mutta ei aivan, tosin aika lähelle siltikin kuin eräs amerikkalainen piirrossarja nimeltä South Park. Kyseisestä sarjasta on muodostunut jostain yliluonnollisesta syystä paljon pidetty ja suosittu soossi puuppaajien keskuudessa, jotka ovat sitä ahkerasti jo vuosikausia käyttäneet puupeissaan.

Pasila kuuluu niiden harvojen soossien joukkoon, joista on tehty kollaasi.

Hahmot

Kyöstipysti

Kyösti Pöysti kyllästyi kaksiulotteisuuteen.

Kyösti Pöysti

Tämä tässä on Kyösti Pöysti. Hän harrastaa mukasyvällistä kaiken ja kaikkien lyttyynhaukkumista sekä matkustaa Goalle harva se päivä. Koska hän on varsin ikävä persoona, ei kukaan vaan kerta kaikkiaan pysty pitämään tästä mukaälykkäästä kääpiönkutaleesta, joka lutkuttaa rumaa tuttiaan kellon ympäri. Vittu mikä mies, saatana.

Kyllitäti

Rauno-setä ei pahemmin huomaakaan kuinka Kyösti-sedästä onkin tullut Kylli-täti.

Rauno Repomies

Rauno Repomies on hieno mies. Hänet on siitetty niihin aikoihin kun kaikki oli kivasti ja kunnollista. Hän on oikea mies. Hänelle ei ryppyillä. Hän ei todellakaan ole koukussa lääkkeisiin, vaan lääkkeet ovat koukussa häneen. Re, Re, Repomies! Kaikkien naikkosten hillitön rakastaja. Re, Re, Repomies! Kaikissa paikoissa on aina ajoissa ja sisiliskot näytti, hohähätätonttaa!

Esimerkkejä videoista

SinäTuubaPaska - Aasilan autobotit aiheuttavat alakuloa

Pasilasta tehty SinäTuubaPaska vuosimallia 2012.

SinäTuubaPaska - Aasilassa ammutaan aivot avaruuteen

SinäTuubaPaska - Rauno söi Pöystin moraalin pesäpallomailalla

SinäTuubaPaska - Pöysti Jakoi Chuck Norriksen Äärettömällä

STP - Eräs kaupunki Helsingin lähellä

STP - Eräs kaupunki Helsingin lähellä

SinäTuubaPaska - Susinainen

SinäTuubaPaska - Susinainen