Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

P3ntavus

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit27 Share
 Tämä artikkeli on äitis pillu.

p3ntavus
P3nttigif
Todellisuus heiluttaa p3ntin olemusta.
Tiedot
Ensimmäinen puuppi: Laamat
Aloitusvuosi: 2011
Linkit
Pääkanava(t): p3ntavus
Alttikanava(t): p3ntavite
p3ntagrammi

Tämä hieman kellertävä pikachu tässä on p3ntavus, jota myös p3ntiksi haukutaan. Hän aloitti paskan suoltamisen Herran vuonna 2011 halutessaan näyttää maailmalle mihin hän ei pysty ja missä se kaapin paikka ei todellakaan ole. Toistaiseksi tämä haastava tehtävä on sujunut varsin erinomaisesti.

Historia

Alfredjkwakclip

Turhaa tietoa p3ntin ensimmäisestä videosta, jossa Alfred nauroi ajatukselle, että hän olisi kateellinen Michael Ducksonille.

YouTuben tutkailua ja videoeditoinnin kopelointia (2006-2008)

Ensimmäinen sopimaton kosketus videoeditointiin tapahtui jo vuonna 2006 kun juuri tilinsä luonut p3ntavus laittoi YouTubeen Windows Movie Makerilla leikatun pätkän Alfred J. Kwakista. Kyseinen video keräsi aikoinaan suurinpiirtein 30 000 katsojaa, mutta on sittemmin tullut poistetuksi p3ntin itsensä toimesta tämän aloittaessa puuppaamisen. Hän teki tuon ensimmäisen videonsa jälkeen vuosien 2007 ja 2010 välillä myös muutaman nyt jo poistetun videoremiksin, käyttäen yhäkin WMM:ää niiden editoimiseen. Yksi näistä varhaisista videoista löytyy nykyäähn täältä.

Ensikosketus paskaan (2008-2010)

Ensimmäisistä seikkailuista YouTuben ja videoeditoinnin maailmassa kului aikaa parinkin vuoden verran kunnes jo saapuikin vuosi 2008, jonka alussa p3ntti jo törmäsikin YouTube Poopin ihmeelliseen maailmaan lonkerodemonin videon Youtube poop: Skeletor steals He-Man`s sh** kautta. Tämän jälkeen, vuosien 2008-2009 aikana, p3ntti törmäsi myös suomalaiseenkin paskaan erityisesti metalsonic3333:n, Quadronnnin ja jubdukin videoiden kautta. Suurempi kiinnostus alkoi herätä heti ensimmäisten katsottujen videoiden ansioista ja hän jatkoikin videoiden etsimistä, tilaten siinä ohella myös usean tekijän kanavat pysyäkseen ajan tasalla.

Kun paska pääsee veriin... (2011-2012)

Lopulta vuonna 2011, muutaman vuoden paskan seuraamisen ja kahden P-Studion katsomien jälkeen, p3ntti tuli siihen tulokseen, että haluaisi itsekin kokeilla tätä paskomisen jaloa taitoa ja upottikin kätensä mitä kamalimpaan paskabooliin heti helmikuussa 2011. Hän käytti ensin huomattavan rajoittunutta Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 10:tä jokuseen ensimmäiseen puuppiinsa, mutta siirtyi hyvin pian Sony Vegas Pro 10:n käyttämiseen, joka on hänellä vielä nykyäänkin käytössä.

Jo heti alusta alkaen p3ntti oli tehtaillut aktiivisesti puuppia ja julkaisikin alkuaikoinaan yhden tai useamman uuden lyhyehkön puupin lähes joka viikko. Tämä nopea tahti ja into puupata ovat luultavasti myös auttaneet häntä kehittymään nopeasti, kuten muun muassa vain muutama kuukausi puuppaamisen aloittamisen jälkeen tullut ensimmäisen listavoitto kertoo. Näiden muinaisten alkuaikojen jälkeen hänen puuppaustahtinsa on kuitenkin selvästi hidastunut ja sittemmin p3ntti onkin omien sanojensa mukaan ottanut tavaksi koittaa saada uusi kaksiminuuttinen video valmiiksi kerran kuussa.

Jatkuu niinkuin sade (2013-nykyhetki)

Kolmannen puuppausvuotensa aikana p3ntti kerkesi viihtymään listoilla tuttuun tapaan ja sai myös viidennen listavoittonsa heinäkuussa 2013. Melko pian tämän perään p3ntti toteutti elokuussa jo toisen k&v:nsä juhlistaakseen kanavansa 1 333 tilaajaa, jatkaen senkin jälkeen varsin aktiivisella linjalla ja pistäen pystyyn ensimmäisen kollaasinsa eli Ponikollaasin, joka löytyy täältä.

Vuosien 2013 ja 2014 vaihteen tienoilla p3ntti kerkesi myös ottaa omakseen varsin erikoisen saavutuksen olemalla kolme kertaa putkeen top 10 -listan toisella sijalla vuoden 2013 marraskuusta vuoden 2014 tammikuuhun.

Turhan tiedon pyhättö

Triviaa

P3nttieitykkää

...niin, tässä se taas nähdään kuinka p3ntti ei vaan kerta kaikkiaan pidä mistään.

  • P3ntillä on ollut tapana poistaa videoitaan. Tämä on useimmiten johtunut siitä, ettei hän itse ole pitänyt niitä enää kovin hyvinä. Sittemmin hän on vähentänyt videoiden poistelua ja onkin jättänyt omasta mielestään vähän kehnommatkin tekeleet näkyville. Vanhoja / poistettuja teoksia on myös ladattu takaisin useille kanaville, kuten esimerkiksi nyt jo kuolleelle STPmemorialille. Sen lisäksi suurin osa niistä on myös yhä arkistoituna täällä.
  • P3nttiä kuulee nykyään lähes jokaisessa P-Studiossa, vaikka tuskinpa ketään hänen ajatukset ja mielipiteet kiinnostavat.
  • Sitä ei varmaan millään voisi uskoa todeksi, mutta p3ntti on turri. Aika kauhistuttavaa, eikö vain?
  • P3ntti on harrastanut jo vuodesta 2006 lähtien FL Studiolla räpeltelyä ja käyttää nykyään artistinimeä Vuohe.
Karitsa2
Ootsekasin

Saavutukset

  • Yli 1 850 tilaajaa YouTubessa.
  • Joku mukava eläin voisi väittää, että p3ntti on saattanut antaa ihmisille toivoa luovan sanamiksauksen paremmasta tulevaisuudesta.
  • On saanut, siinä missä moni muukin puuppaaja, uransa aikana kohtuullisen suuren määrän kysymyksiä siitä, että "mikä/mistä tuo karitsa/vuohi/lammas on?". Tämän ohella ei toki pidä unohtaa myöskään muita varsin omaperäisiä kommentteja, joita internetin viisaat oliot hänelle kirjoittavat.

Meinperse

Mein perse.

P3ntti tykkää...

P3ntti ei tykkää...

  • ...siitä, että sisälämpötila nousee yli 25 celsiusasteen.

Tyyli, sisältö ja työkalut

Tyyli

P3ntin tyyli on suhteellisen laaja ja vaihteleva, mutta kaikesta hänen materiaalistaan kuitenkin näkyy hyvin saman tekijän kädenjälki. On siis mahdollista, että joku korvat tai silmät omistava eläin on huomannut toistuvia kuvioita jos hän on tarkasti näitä puuppeja seurannut. Tekijä itse ei osaa tyyliään kunnolla kuvailla, mutta kykenee sanomaan, että eritoten tekohetken mielentila, sen hetkiset tuoreet vaikutteet, jaksaminen ja ylipäätään inspiraation määrä pitkälti päättävät millainen fiasko tuo lopputulos tulee olemaan.

P3ntti on myös kertonut useasti olevansa avoin uusille ja erilaisille ideoille, mutta yleensä viimeistään p3ntin vertaansa vailla oleva laiskuus tulee vastaan ja tuhoaa nämä enemmän tai vähemmän eeppiset suunnitelmat.

Vaikutteet

  • Erityisesti suomalaiset, mutta myös ulkomaalaiset puuppaajat.
  • Twin Peaks ja muut kalamyhkäiset tekeleet.
  • Hyvä musiikki, josta saakin udeltua lisäinfoa täältä.
  • Mei ja sen perse.
  • Puuppichatissa käydyt syvälliset keskustelut.
  • Elämä, ala- ja yläviivoilla tai ilman.

Suositut soossit

Suositut tekniikat

Suositut ohjelmat

Lainauksia videoista

  • "Kaipa se passaa, hotkaisen vaikka paskaa."
  • "Parasta räpsiä kuvia Jeimssille Jamesonille."
  • "Tuo ääni tarkoittaa, että pokémon on ponihomo."
  • "Tämä anime vei järjen, vaikka liimaa haistelin."
  • "Sanotaan, että hevosesta se rakkauskin potkii."
  • "Kovaa elämää!"
  • "Tehän voisitte mennä KUUMAVESIVARAAJAan."
  • "Sinun pitää ottaa saunassa Baxter Stockmannilta parrua takapaksiin."
  • "Ylitarkastaja Mäkelä ja Mäkelä ja Mäkelä ja Mäkelä..."
  • "Mutta entäs Mikelangeloo?"
  • "Pyyhkiessä koirani persettä Lenita Airisto pamahti taukohuoneeseen ja huudahti: kulli paska homo perse seksi"

Lausahduksia

Oerkjele

Vttui stnanta kun ie oassa kirjotstaa.

Vitunpaska

Lödössä sattuu ja tapahtuu.

Buub

"Niin kyl häviitte" ...eikös siinä niin lue?

Solvaukset ja muut

  • "Te ootte kaikki kangasyyterilumikenkiä."
  • "Kuole vittuus."
  • "Ime nättiä pilluas."
  • "Katoin muumei ennenkö te synnyitte vitun homot."
  • "Tämä oli kyllä kaikessa kauneudessaan niin syvältä sydämestä riipaiseva kommentti, että sen viiltävyysaste ja sisällön monitasoisuus saivat leukani loksauttamaan itsensä umpisolmuun ja rusetille yhtä aikaa."
  • "Kukaan ei sais koskaan tykätä mistään mistä itse ei tykkää, kukaan ei sais koskaan olla yhtään erilainen kuin itse on ja kukaan ei missään nimessä sais nauttia niistä asioista mistä haluaa nauttia. Siinähän voi muuten tulla kasvottomalle elämäntapavittuuntujalle paha mieli ja sitten tämän pitää päästä sylkemään kusta ja paskaa suun täydeltä joka vitun nettipalstalle, jotta se oma fiilis kohenisi. Sitten on päivän hyvä työ tehty ja on rauha maassa."

Seksivau

  • "Tahtoisin vain pikachun lörppökikkeliä."
  • "Tykkään pikachuista, koska niillä on pienet aunarit."
  • "jumalauta saatana HOT DAMN 5/5 WOULD FUCK" ~P3ntti näkee turrikuvan.
  • "Tuli mieleen ihan satunnaisesti, että onkohan kukaan koskaan runkannut mätäkkälappujen päälle ja ottanut kuvia ja levittänyt niitä netissä."
  • "Alfredia soossataan oikein olan takaa."
  • "...statistiikka on seksikästä. Runkkaan sille."

Sekalaiset

  • "Kun rupes ite ronkkiin niin se tuntu heti paljo paremmalta."
  • "Jees." ~P3ntin yleispätevä suurta tyytyväisyyttä ilmaiseva lausahdus.
  • "Tekis mieli lojua semisti juopuneena ja kuunnella jazzia."
  • "Bloodiksen pillu haisee.
    Ovi on auki."
    ~Runous on taitolaji.
  • "Sarjassamme Vaxun johtopäätöksiä: Henkilö x pastee asian y, henkilö x täten varmasti runkkaa asialle y." ~Vastaus Vaxerin "No hyi saaatana runkkaaksä tolle" -herjaukseen, joka taas tapahtui p3ntin puuppichattiin linkkaaman kuvan myötävaikutuksella.
  • "Oon borny ja mä pidän Yvstävyyden tiakasta."
  • "Pitääks täs vaihees olla otettu ja ylpee ja kruunata ittensä paskerien mestariks ja herätä ja olla taas vittu."
  • "Mä olin viime yönä kai nähny jotain lödöunta tai muuten vaa houreillu ku wuffe herätti mut aamulla niin selitin jotain, että "Matti on korttelissa" ja selitin, että Matti on se, joka sylkee happoa."
    "Yhtää muista, että mistä oli kyse."
  • "Itsehän puuppaan ainoastaan joka toisen karkausvuoden kolmannen täysikuun aikaan jos vasen kivekseni roikkuu nanometrin oikeaa alempana ja naapurin koiran läähätys kantautuu huoneeni puoliksi (ei kokonaan) avoimesta ikkunasta sisään ja suoraan oikeaan korvaani, joka on kyseistä ikkunaa lähempänä."
    "Muuten en tee mitään."
  • Maailman kaunein rääkäisy.p3ntti
  • Isä äiti herrasmies
  • Eivittumikäturrihomo

P3ntavuksesta sanottua

  • "p3ntti... anna... mennä..." ~Sanoi eräs keitin, joka oli hieman keitoissa.
  • "Muista ravistaa." ~Turbopora
  • "VITtuu MIKÄ TuRrI HOmo:DDD" ~niggerprod
  • "p3ntti kai tiedät että oot armoton homopippelimies" ~Urpoliitikko
  • "haha you´r fun man p3ntanus" ~Porscu
  • "p3ntin mielestä melkein kaikki on hot" ~Bloodis
  • "aina pitää olla jotai läskejä megakikkeleitä et p3ntti tykkää tai laamatissejäpilluja" ~Caba arvostelee p3ntin turrimakua.
  • "miks p3ntti nussis pillua, mitä vittua" ~sane
  • "*suksii p3ntin hiekkaiseen pilluun*" ~ÄXXÄ
  • "Vitun p3ntti, heti kun sen saa takas niin kaikki on vituillaan." ~ÄXXÄ
  • "p3ntti on vähän niin kuin shamaani: puhuu sekavia ja kaikille riitti" ~ÄXXÄ
  • [12.1.2014 0:53:29] ÄXXÄ: p3ntti, oot huono ihminen, kun et seuraa chattia
    [12.1.2014 0:53:38] ÄXXÄ: haista vittu
  • [00:44:58] <@sanemurzu> juon olutta
    [00:48:05] <@p3ntavus> HII
    [00:48:07] <@p3ntavus> NIIN MÖKI
    [00:48:10] <@p3ntavus> Oho .D
    [00:48:14] <@p3ntavus> Vittu.
    [00:48:39] <@Diktyosomi_> p3ntti on möki :D
    [00:49:23] <@p3ntavus> Niinpä :DD
    [00:49:27] <@p3ntavus> Ei vuttu moon mälji.

Palaute

  • "Liikaa sitä saatanan ruudun heilumista ja ärsyttävää ääntä" ~Roope Nyrhinen videosta VARTEENOTETTAVA NÄKÖKOHTA.
  • MIKS MONESSA STP VIDEOSSA MEI TAPETAAN TAI SITÄ KIDUTETAAN!? >=*( ~ChinCaritalove videosta SinäTuubapaskakVITEO.xDDEE
  • "Korvat repeää noihin vittumaisiin ääniin! Tällaiset videot ei katsojia kaipaa." ~HeroLalli videosta SUOPEA TUOLI VEISTÄÄ PONISTA KYRVÄN.
  • "paskoin ääneen" ~CatsRock249 videosta äSTEEPEE.wmv.
  • "Kertokaas jo että mitä vitun funktiota noi earrapet oikeen ajaa? En ymmärrä. Tekeekö ne videosta hauskemman? No ei. Onks niissä enää mitään omaperäistä? No ei. Tekeekö ne videon katsomisesta miellyttävämmän kokemuksen? No ei. Onks niillä jotain taiteellista arvoa? Nigga please. Unsubaisin jos olisin koskaan subannutkaan, koska voi vittu. Loppu se korvien raiskaaminen jonnet." ~Whazzuup videosta ELÄMÄ_.
  • "mikä vittu tässä pitäs olla hauskaa? voi jumalauta.." ~jnz2K12 videosta KIVES.kiertymä.
  • "vittu ku näit saa aina kattoa et säätää volumella kko aika ku vittu mikää ääni vittu tasapainossa saatana! vitut opettele ääniä tasapainottaa nii ei tarvii vittu säätää koko aika volumee perkele ku kajurit räjähtää" ~Pasteinen videosta KUUMAVESIMURHAAJA
  • "Virtsanen ilmeisesti ainut varteenotettava stp-uppaaja nykyään," ~makeja viljami videosta KATUREIDEN MUSTAPÄIVE

Esimerkkejä videoista

VAGINATRIUMGLUTAMAATTI02:11

VAGINATRIUMGLUTAMAATTI

Kalatut emälät02:19

Kalatut emälät

KUUMAVESIMURHAAJA02:15

KUUMAVESIMURHAAJA

KAIKKIEN AIKOJEN PASKIMMAT STP-HETKET TOP 1003:40

KAIKKIEN AIKOJEN PASKIMMAT STP-HETKET TOP 10

SVENSKAKKA02:02

SVENSKAKKA

LÄÄKÄRILEIKE02:02

LÄÄKÄRILEIKE

REIPAS STADT02:08

REIPAS STADT

Hyvää olutta Klaus!02:14

Hyvää olutta Klaus!

Lue lisää

Linkit