Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

Oy Moomin Characters Ltd

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit46 Share
203517 356983825885 5251185 n

Varastettu kuva.

Oy Moomin Characters Ltd. on osakeyhtiö, joka väittää olevansa on virallinen muumien tekijänoikeuksien valvoja. Kaikki Muumilaakson hahmot ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä maailmanlaajuisesti, tai niinhän nämä ainakin väittävät, joten kaikissa muumeja koskevissa asioissa on käännyttävä Oy Moomin Characters Ltd:n puoleen ja vähintäänkin piestävä heidät sorkkaraudoilla.

Useat paskistit (ja katsojat) eivät luonnollisesti pidä Oy Moomin Characters Ltd:stä, koska kyseisten elämäntapanatsien kukkahattuilu heidän urhoollinen taistelunsa tekijänoikeuksiensa puolesta on aiheuttanut massakatoa muumipuuppien osalta. Lukuisat muumeja soossina käyttäneet ovat menettäneet YouTube-tilinsä, ja kuuluisa sanonta kuuluukin, että "se ei ole kunnon paskisti, joka ei ole vähintään kerran menettänyt tiliään muumien käytön takia".

Historia

Muumikorporaatioiskeejälleen

Perkele.

Muumimoomin

Kommentteja, jotka todennäköisesti tulevat moderoiduiksi niiden Muumi-sisällön takia.

Vuoden rauha (2012-2013)

Yhdeksi Oy Moomin Characters Ltd:n ansioksi on luettava se, että se ei puhua pukahtanut suurin piirtein vuoden pituisella aikavälillä vuoden 2012 heinäkuusta vuoden 2013 lokakuuhun. Tämä ei toki tarkoita, etteivätkö muumipuupit olisi edelleen varsin tulenarkaa tavaraa, sillä tämä Mörkö ei todellakaan nuku suloista ikiunta manan mailla.

Saatanaa saapuu kotiin (2013-nykyhetki)

Punainen hälytys! Kaikki miehet kannelle ja jokaiselle tutti suuhun! Muumikorporaation hyiset kourat ovat nyt vuoden 2013 loppusyksyllä taas aktivoituneet ja ronkkivat järkyttävällä tahdilla ympäri YouTubea, poistaen kaiken mitä käsiinsä saavat. Tämän kauhistuttavan kohtalon on kokenut mm. Urpoliitikko1:n tekele SINÄTUUBAPASKA - Anonyymi virtahepo sanoo ka -kka d.

Lue lisää

Esimerkkejä videoista

Moomin Characters LTD theme song00:16

Moomin Characters LTD theme song