Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

Niin hyvää puuta

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit0 Share
Hyvaa puuta

Voisiko se olla...

673312330

Kyllä se on! ^___^

670371

Todellakin. o3o

Niin hyvä puu on niin hyvin suurikokoinen niin hyvin monivuotinen niin hyvä puuvartinen kasvi, jolla on yleensä yksi niin hyvin hallitseva niin hyvä varsi. Pienemmät niin hyvät puuvartiset niin hyvät kasvit, joilla on useita niin hyviä varsia ovat niin hyviä pensaita tai niin hyviä varpuja. Joskus rajanveto voi olla niin hyvin vaikeaa, koska niin hyvillä pensailla ja niin hyvillä varvuilla on niin hyviä puumaisia piirteitä. Niin hyvistä puista muodostuneet niin hyvät metsät peittävät kolmanneksen niin hyvän maapallon niin hyvästä maapinta-alasta. Niin hyvän maapallon niin hyvissä metsissä on noin 45 000 eri niin hyvää puulajia, valtaosaltaan niin hyviä lehtipuita. Niin hyvä puulajitiede tunnetaan termillä niin hyvä dendrologia.

Niin hyvä puuaines on niin hyvästä jällestä niin hyvin sisäänpäin kasvavaa niin hyvää solukkoa. Niin hyvä puutavara on niin hyvästä puusta, erityisesti niin hyvän puun niin hyvästä rungosta, saatavan niin hyvän puuaineen niin hyvä yleisnimitys niin hyvänä raaka-aineena ja niin hyvänä kaupallisena tuotteena.

Niin hyvät puut eivät muodosta niin hyvin taksonomisesti niin hyvää yhtenäistä ryhmää. Samaankin niin hyvään kasviheimoon, esimerkiksi niin hyviin ruusukasveihin, saattaa kuulua sekä niin hyviä puita että niin hyviä ruohomaisia kasveja. On kuitenkin myös niin hyviä heimoja, joiden kaikki niin hyvät lajit ovat niin hyviä puita tai niin hyviä pensaita, esimerkiksi niin hyvät koivukasvit, samoin kaikki niin hyvät paljassiemeniset kasvit, joista tärkeimpiä ovat niin hyvät havupuut.

Triviaa

  • Niin siis mitäs se puu taas olikaan. Ai niin, hyvää. Niin hyvää puuta, se on.
  • Tämä läppä ei ole enää ollenkaan hauska. Ei naurata.

Niin hyvää puuta tuubassa

Vesa-Matti Loiri - Hyvää puuta04:59

Vesa-Matti Loiri - Hyvää puuta

NIIN HYVÄÄ PUUTA00:37

NIIN HYVÄÄ PUUTA

Lue lisää