FANDOM

Niilo22
Niilo
Näihin kuviin ja tunnelmiin, täältä tähän!
Tiedot
Ensimmäinen puuppi: SinäTuubaPaska - kippari-Kalle
Aloitusvuosi: 2013
Linkit
Pääkanava(t): niilo22
Alttikanava(t):

Niilo22, oikealta nimeltään Mikael Kosola, on suomalainen videobloggaaja. Hän julkaisi ensimmäisen STP-videonsa 22.5.2013 ja sen myötä itse kullakin alkoi sukat pyöriä jaloissa. "Turpaan tuli, että tukka lähti", kommentoi videota Annikki Tähti polkaistuaan ensin keskiviikkopäivän käyntiin.

Koko Suur-Suomen kansa ja tämän wikin wäki jää jännityksellä odottamaan, josko Niilo22 vielä joskus hikistä viikonloppua odotellessa päättää tarttua videoeditointiohjelmaan ja pyöräyttää toisenkin puupin. Sitä ennen voimme vaikka toivoa, että hän pesisi hiuksensa.

Triviaa

  • Niilolla on hämmästyttävä kyky kiriottaa loputomia kiriotusvihreitä sisätäviä laseita. Me täällä wikissä emme voi käsittää kuinka tämä voi olla edes mahdollista, mutta epäilemme saatananpalvonnalla olevan jotain tekemistä asian kanssa.
  • Kaikkien tervejärkisten kauhuksi niilo löi itsensä läpi mainstream-mediassa osana Ylen Dokumenttiprojekti-sarjan YouTube-videobloggaajista kertovaa jaksoa Tubettajat - kiertoradan kansalaiset.
  • Siinä missä sitä ei helpolla uskoisi, löytyy puuppajienkin piireistä eräs niilon fani, joka ei kerta kaikkiaan osaa antaa asian olla vaan puhuu ja linkkailee niilojuttuja pahimmillaan joka päivä. Suorastaan hirveää toimintaa tämä tällainen.

Lausahduksia

  • "Olis sitä rahaa vähän kun ne maksais sen 68 jonkalaitoin omista rahista kun kuntouttavaan työtoimintaan maksetaan pussikortti joka maksaa 68 euroo" ~Ymmärrämme niilon tuskan, sillä eihän kukaan haluaisi maksaa "pussikortista" 68 euroa.

Niilo22:sta sanottua

  • [7:13:51] Bloodis: ookko nussinu sitä?
    [7:13:55] pintte: ideaparkissa joskus
  • [09/05/2013 14:31:06] pintte: http://youtu.be/lKer5hMVPt4?t=3m15s
    [09/05/2013 14:31:13] p3ntti: Pintte :|
    [09/05/2013 14:31:21] pintte: mitä
    [09/05/2013 14:31:22] p3ntti: Oikeesti.
    [09/05/2013 14:31:24] p3ntti: Vittuun se niilo.
  • "noo nii löysin tälläisiä... ihmi... --- ihmiisiöä pelaamaan mun kanssa let for led:iä ja nyk me pelataan semmosta karttaa kuin dod cöntöör =) hahahahhahahahah t muut puuppaajat kjeh kjeh kjeh hehehehhehe t niilo noniiiiiiiiiiin hui aseita antakee minunkin ottaa aseita mistäaseita otetaan00===???????????????? mikä s toi on mekitti ahaa mitä se tekee se helaa sua kun oot alas paljon helt <=) t bloodis ahaa okei mikä on helt helt on teverys =)) kjehjkeh t bloodistori noniin jaahas zömbii !!!! hui ui räkätäkä bum bum ahaa se kuoli uijui tuolta tulee iso möhkeäle =)) juttu mikä se on se on taänk =(3 t fiffe ui juma mikä toi on ammun sitä mitä sw ntr parkuu ===????? se on with se on noita !!! sitä ei saa ampuu!! a<tai1 muuten kuolee kiveskiertymään!!!!!!! voiei kuolin t niilo22 2 - 100003" ~Pintte simuloi niilon Lödö-pelailuja.

Esimerkkejä videoista

SinäTuubaPaska - kippari-Kalle02:01

SinäTuubaPaska - kippari-Kalle

Niilo22 testaa seksin04:09

Niilo22 testaa seksin

Siinä missä niilokin kokeilee toisten materiaalin remiksaamista, osaavat toiset kokeilla hänen materiaalin remiksaamista. Ja tuloshan on loistava.

Linkit