Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

Nalle Puh

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit4 Share
Nallepuhveli

Omituisten otusten kerho.

Nalle Puh on usean piirretyn elokuvan ja tv-sarjan kokonaisuus, joka kertoo Puolen metrin metsän eläinten sekavan mielisairaasta ja ahdistavasta elämästä. Metsästä löytyy monipuolisesti esim. kehitysvammaisuudesta, masennuksesta, ADHD:sta ja työnarkomaaniudesta kärsivää väkeä.

Nalle Puhin omituisten otusten kerhon seikkailut ovat olleet pitkään kestosuosikki kaikkien SinäTuubaPaskoihin tiensä löytävien soossien seassa ja niistä on tehty montakin mieleenpainuvaa tekelettä.

Hahmot

160393 nalle puh-1-

Nalle Puh

Nalle Puh

Nalle Puh on lihava, vajaa ja hidas nallekarhu. Edellämainittujen ominaisuuksien ohella Puhin tunnistaa yleensä siitä, että hänellä paita mutta ei housuja (tästä huolimatta hän ei ole sukua Aku Ankalle).

Nalle Puh syö ravinnokseen suuria määriä hunajaa, mutta ei käy koskaan paskalla. Tästä johtuen hänellä huhutaankin olevan yhteisiä sukujuuria Muumien kanssa. Hän on myös sen yhden Ääliön paras ystävä.

Nasu

Joulukinkku.

Nasu

Nasu on vaaleanpunainen, eli ei missään nimessä keltainen, porsas, joka ei liiemmin ole antanut selvää kuvaa sukupuolestaan. Kyseinen mummon kokoonparsima pehmolelu on Nalle Puhin hyvä ystävä, mutta heidän ystävyys ei ole taikaa. On myös varsin mielenkiintoinen fakta, että muusikko ja musiikintekijä Anssi Kela on toisinaan heikko Nasu.

Kaniii

Ristirupa.

Kani

Kani on porkkanoilla toimiva keltainen jänis, joka on oletettavasti myös kovin yksinäinen sielu, sillä koko Puolen metrin metsästä tuskin löytyy ketään toista, jonka elämän sisältö koostuisi yhtä paljolti porkkanoista. Hän vihaa Tikrua kylmän sydämensä pohjasta.

Ihaa7

Ihaa normaalitilassaan - ypöyksin ;__;

Ihaa

Ihaa on yksinäinen, surullinen ja epätoivoinen aasi, jolla on pullea maha ja tummanharmaa turkki. Vaikka Ihaan korvat ovat pitkät, on hänellä silti varsin huono kuuloaisti.

Tiikeri

Kuvassa vieteri.

Tikru

Tikru on yli-innokas ja häntäänsä innovatiivsesti väärinkäyttävä tiikeri, joka ei ole koko elämänsä aikana kehdannut myöntää epätervettä addiktiotaan pomppia loputtomasti vailla päämäärää.

Risto Reipas

Risto4

Autisti Risto kyykkypaskalla mielikuvitusmaailmassaan.

Risto Reipas on pehmoleluihin sekaantuva nuori autistinen poika, jonka mielikuvituksen varassa on koko Puolen metrin metsän kohtalo. Hän on yleensä nimensä mukaisesti reippaalla tuulella ja tykkää nauraa Nalle Puhin älykkyydelle (eli siis sen puutteelle) kertoen sitten, miten Puh on taas ollut väärässä. Silti he ovat parhaita ystäviä keskenään ja varmaan sellaisina pysyvätkin, kunnes Risto suljetaan mielisairaalaan tai hän lakkaa olemasta niin helvetin autistinen. Toivossa on hyvä elää.

Pöllö

Owl new

Pöllö teorioi.

Pöllö on koko Puolen metrin metsän viisain asukas - tai ainakin näin metsän muut asukkaat luulevat, ja siksi he kuuntelevat sokeasti pöllön jokaista neuvoa. Pöllöstä on liikkunut useita huhuja, joiden mukaan hänellä olisi jotain tekemistä huumaavien/piristävien aineiden kanssa. Vaikka Jaloviinastakin on ollut puhetta, olemme tähän mennessä nähneet Pöllön juovan vain kahvia (tai teetä).

Pöllö asuu korkealla puussa, koska hän osaa lentää ja siksipä asuminen siellä ei tuota vaikeuksia. On myös syytä ottaa huomioon, että hän on lintu.

Myyrä

Hqdefault

Myyrä näyttää sormea kalalle.

Myyrä on Puolen metrin metsän maan alla asuva[1] aina äkäinen heppu, joka monien mukaan muistuttaa natsia.[2] Myyrän puhe on usein pelkkää s-kirjaimen suhinaa, mutta jostain syystä kukaan Puolen metrin metsän asukkaista ei ole vielä jaksanut vittuilla Myyrälle asiasta. Hänellä on myös isot etuhampaat, kuten myyrillä yleensäkin tapaa olla.

Lainauksia videoista

  • "Tammenterska!"
  • "Olit oikeassa Puh! Ei se ollut liian kovaa!"
  • "Ihaa raukka. Tuijottelee vieläkin pillua."
  • "Oopiumia!"
  • "Vittu!"
  • "Nääh huutneeseet noulli ja lulu pöly gee!"

Esimerkkejä videoista

SinäTuubaPaska - Saunan tarina02:10

SinäTuubaPaska - Saunan tarina

SinäTuubaPaska - Tiikerin masentava ilmalento04:09

SinäTuubaPaska - Tiikerin masentava ilmalento

SinäTuubaPaska - Kohti otsonia04:40

SinäTuubaPaska - Kohti otsonia

502 mm maanpäällinen avaruus04:01

502 mm maanpäällinen avaruus

Lähteet

  1. Kuinkahan paljon siellä mahtaa ollakaan tilaa asua?
  2. Liekö erään tietyn videon ansiota?