Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

Muumituuba

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit0 Share
44b880bbccad45fc61936c00ddc3d078

Yuuka Kazami, Muumituuban waifu.

Kalevipoeg

mummituba on myös isäm maam petturi

Tyypillinen kommentti 11

Muumituuba on myös sanonut suhteellisen hassuja juttuja. Kyseinen kommentti on jätetty p3ntavuksen kanavalle.

Muumituuba, joka tunnetaan myös nimellä Taikuri, teki joskus puuppeja muumeista. Nykyään hän keskittyy lähinnä nimihomoilemaan anonyymeillä kuvafoorumeilla (ei, mekään emme ymmärrä logiikkaa tämän touhun takana.)

Muumituuban vanhoja puuppeja ei näillä näkymin ole hirveästi säästynyt. Tosin monella tuskin on niitä ikäväkään, sillä ne eivät olleet varsin loistokkaita tekeleitä.

Triviaa

  • Muumituuba on omien sanojensa mukaan antisemitisti, fasisti, rasisti ja sovinisti. Tämä takaa hänelle ykkösluokan menolipun kivalle kesäleirille sitten, kun on sen aika.
  • Puuppichatin hassut ihmiset (toisin sanoen LesPiikheru) pitivät vuoden 2011 lopussa hassun "kollaasin", jonka nimenä oli Ole yhtä paska kuin Muumituuba -kollaasi. Kyseisen kollaasin ideana oli siis tehdä tarkoituksella paska video, sillä yleisen mielipiteen mukaan Muumituuban tekeleet eivät olleet parhaimmasta päästä. Hassuinta "kollaasissa" oli se, että myös Muumituuba itse teki siihen videon.
  • Muumituuba on myös muinoin luonut hassun SinäTuubaPaska-aiheisen foorumin.

Esimerkkejä videoista

Sinätuubapaska kahvikuppihuolia02:21

Sinätuubapaska kahvikuppihuolia

Kyseinen video on hyvin todennäköisesti Muumituuban aikaansaannosta, mutta asiasta ei ole täyttä varmuutta.

SinäTuubaPaska - Hitlemulin piirrustukset05:08

SinäTuubaPaska - Hitlemulin piirrustukset

Linkit