Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

Musiikki

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit3 Share
MUSIC

Kuvassa tapahtuu musiikkia.

Musiikki on sellainen hassu juttu, joka muodustuu erilaisista aalloista, jotka kuuluvat niin sanottuina ääninä pään sisällä. Musiikki venyy laidasta toiseen ohittaen matkansa varrella mm. norjalaisen pingviinimusiikin, paskan musiikin ja rapin. Kuunnellaksesi musiikkia tarvitset korvat, jotka löytyvät yleensä jostain oman pään tienoilta.

Musiikin käyttö puupeissa on ollut suosittua kautta aikain mm. musaluuppeina sekä sen ohella muuten vain tehokeinona, koristeena tai sen sellaisena hömpötyksenä. On myös olemassa tapauksia, jolloin puupissa soi koko ajan taustamusiikki. Erityisesti p3ntavus on suosinut tätä tyyliä.

Ylikäytetyimmät biisit

Muutamia biisejä käytetään SinäTuubaPaskoissa yli muiden. Osa näistä biiseistä on jo kulutettu loppuun, eikä niitä enää käytetä - tai ainakaan niiden käyttöä ei suositella, ellei tekijältä löydy hihastaan ainakin neljän taikatempun verran hyviä ideoita biisin käyttöä varten.

Etenkin Last Days of Humanityn biisi on ollut hyvin suosittu ja esim. jubduk on sitä usein puupeissaan hyödyntänyt.

Musaluupit

Luuppi

Kuvassa luuppi.

Musaluuppi on videosta valittu lyhyt kohtaus, joka on yleensä reverseä käyttäen saatu toistumaan uudelleen ja uudelleen ja jonka taustalle on lisätty enemmän tai vähemmän mukaan sopivaa musiikkia. On tietenkin täysin mahdollista, että tätä perinteistä kaavaa myös rikotaan ja keksitään uusia tapoja toteuttaa kyseinen homma (mutta emme usko, että kukaan moista luovuutta omaa).

SinäTuubaPaska Törkeä murtautuja ja seitsemän pallonenää (ultramegis)03:22

SinäTuubaPaska Törkeä murtautuja ja seitsemän pallonenää (ultramegis)

Tyypillinen musaluuppeja sisältävä puuppi.

Virtahepovideot (ultramegis)29:42

Virtahepovideot (ultramegis)

Reilusti tyypillistä musaluuppia sisältävää puuppia.

Musiikkivideot

Musiikkivideot ovat suosittuja soosseja. Musiikkivideossa on musiikkia ja ihmisiä, jotka esiintyvät, sekä tilanteeseen sopivaa heilumista. Musiikkivideot ovat siitä erikoisia, että niistä nauttimiseen tarvitaan sekä korvia että silmiä.

TOPI FISKARS01:42

TOPI FISKARS

Paljon musiikkivideoita puupeissaan käyttää mm. apariver.

Musavideokollaasi - Mokkanahkaisen päälaen omaava mies raivoaa seinälle01:10

Musavideokollaasi - Mokkanahkaisen päälaen omaava mies raivoaa seinälle

Lue lisää