FANDOM

Phantaze fans channel by mrphantaze-d30gc21

Phantazen profiilikuva, jonka on tehnyt Mylveri.

MrPhantaze on edesmennyt paskisti, joka ensimmäisinä vuosinaan tunnettiin aktiivisena kommentoijana SinäTuubaPaskoissa. Hän on ylipäätään tunnettu "Youtuben jokapaikan höylänä"sillä hänen kommentteja löytyy lähes joka videosta minkä kommentteja katsoo.

Historia

Phantazen ensimmäinen video oli Doverin pojat, jonka hän halusi upata takaisin, koska video meinasi aiemmin hukkua bittiavaruuteen edesmenneen Mylverin mukana. Phantaze keskittyi re-uppeihin ja sai niissä osittain Urpoliitikon apua (Doverin Pojat, ja OY PVP VOICE AB-videot)

Puuppaamisen Phantzu aloitti vuoden 2011 loppupuolella, mutta ensimmäiset videot olivat kuitenkin hänen vähäisen paskomiskokemuksen takia surkeita.

Vuonna 2012 hän julkaisi videon Masa Mainiolla on huono musiikintaju juopporatteihin, johon hän oli edellisiin paskoihin verrattuna tyytyväisempi. Tästä videosta lähtien hän on tehnyt entistä parempia paskoja, mutta on myös välillä tehnyt hieman epäonnistuneempiakin tekeleitä. Epävirallisesti Viimeiseksi paskaksi jäi Masa Mainio jättää Elävät Kirjat, joka sai dislikejä enimmäkseen laadun takia, sillä Movie maker tekijän mukaan ei anna julkaista paskaa, jolloin se muutettaisiin Youtubessa julkaisumuotoon.

Vuonna 2015 Phantaze alkoi julkaisemaan vlogivideoita, joiden seurauksena oli lyhytaikaisen soossin syntyminen. Tänä päivänä Phantazen vlogivideot on suosittu soossi sinätuuba Paskan. Huomattuaan kasvonsa STP:issä, Phantaze piilotti vlogivideot ja lakkasi julkaisemasta niitä, koska häpesi tekojaan. Hän on kuitenkin harkinnut tulevien videoiden julkaisemista pelkällä äänellä.

Triviaa

  • Phantazen kautta-aikojen lempihahmo on Blaze the Cat, joka on esiintynyt myös hänen kommenteissaan ja muiden videoissa. Hän yrittikin järjestää Blaze-kollaasin, mutta se osoittautui emämunaukseksi. Edesmennyt Mikropiiri100 halusi tähän kollaasiin mukaan tehden lopulta tennisvideon nimeltä Siiliä väritettiin punaisella maalilla. Tästä videosta lähtien joissakin tennisvideoissa on vilahtanut Blaze, oli se sitten Phantazen takia tai ei. 
  • Muutaman vuoden kuluttua kuitenkin Fanitus jäi vähemmälle ja mies aikuistui. Blazea Phantaze ei kuitenkaan ole unohtamassa vaikka ei enää keskity häneen soossimielessä.

Esimerkkejä videoista

Sinäputkikakka Juustovoileipä järjestää jouluiset papukekkerit02:19

Sinäputkikakka Juustovoileipä järjestää jouluiset papukekkerit

SInäputkikakka Pärisevä stylisti ryöstää inttitohtorin mestariteoksen01:52

SInäputkikakka Pärisevä stylisti ryöstää inttitohtorin mestariteoksen

Masalla on huono musiikintaju juopporatteihin01:41

Masalla on huono musiikintaju juopporatteihin

Linkit