FANDOM

MrFoxzet
Foksu
Kuvan kissa saattaa liittyä tapaukseen
Tiedot
Ensimmäinen puuppi: SinäTuubaPaska - Hyrulen kuningas hyökkää Virtahepotaloon
Aloitusvuosi: 2010
Linkit
Pääkanava(t): MrFoxzet
Alttikanava(t): MisterFoxzet

FoxzetthePatamon

MrFoxzet, alias Tailmoninpalvoja tai Foksu/Foxu, oli vakavasta Tailmon-addiktiostaan hyvin tunnettu entinen puuppaaja. Hän aloitti uransa vuonna 2010 ja käytti Windows Movie Makeria läpi uransa. Hän oli kenties yksi parhaiten menestyneistä WMM:ää käyttäneistä puuppaajista, vaikka hänen puuppinsa eivät varsinaisesti erityisen huikeita teknisiä saavutuksia olleetkaan.

Historia

Foxzet loi kanavansa 5.5.2010 ja ryhtyi puuppaamisen periaatteessa heti tämän jälkeen, julkaisten ensimmäisen puuppinsa, joka oli tehty muumeista, jo saman kuun aikana.

Hän teki aktiivisesti paskaa vuodesta 2010 lähtien aina vuoden 2012 kevääseen asti. Noiden parin aktiivisen puuppausvuotensa aikana hän tehtaili mm. runsaasti puuppia Frollosta ja Tailmonista, tämän ohella tehden myös suorastaan järkyttävän paljon Tailmon-aiheisia fillereitä ja STPMV:eitä. Foxzet poisti pääkanavansa keväällä 2015 oltuaan 3 vuoden ajan täysin inaktiivinen puuppirintamalla. Hän keräsi tälle kanavalle lähes 1000 tilaajaa ennen sen poistoa.

Foxzet antoi äänensä kuulua myös videoiden kommenttiosioissa, joihin hän kirjoittelikin suhteellisen runsain määrin ollessaan vielä aktiivinen.

Triviaa

Mrfoxzet

Vaxerin taidetta.

  • Myöhempinä aikoina on huhuttu hänen käyttäneen myös Sony Vegasia, vaikka hän on aina osoittanut suurta kiintymystä juuri Windows Movie Makeriä kohtaan ja on julkisesti kieltäytynyt käyttämästä Vegasia. Huhut johtuvat hänen muutamista uudemmista videoistaan, joissa on useammankin puuppaajan mielestä ollut kovin vegasmaisia piirteitä yhdellä jos toisellakin tavalla. Huhuja ei ole varmistettu, mutta tuskinpa ketään edes kiinnostaa niiden varmistaminen.
  • On huhuttu, että MrFoxzetin syvä kiintymys tuohon erääseen kissapukariin johtuu hänen lapsuudessaan tapahtuneesta traumaattisesta kokemuksesta.

Esimerkkejä videoista

SinäTuubaPaska Frollo polttaa maria Datre Nomen katedraalissa03:25

SinäTuubaPaska Frollo polttaa maria Datre Nomen katedraalissa

SinäTuubaPaska Naiset on pelottavia kun ne suuttuu02:15

SinäTuubaPaska Naiset on pelottavia kun ne suuttuu

SinäTuubaPaska Gastonin ikäkriisi01:44

SinäTuubaPaska Gastonin ikäkriisi

SinäTuubaPaska - Leopardien vesipumppu hajoaa02:18

SinäTuubaPaska - Leopardien vesipumppu hajoaa

Masa Masturbaation takaisintulokiertue01:23

Masa Masturbaation takaisintulokiertue.stp

SinäTuubaPaska Maanisdepressiivisen regression fasaadi02:10

SinäTuubaPaska Maanisdepressiivisen regression fasaadi

Linkit