FANDOM

Leijonakuningaskansi

Leijonakuningas

Leijonakuningas on mahdollisesti Disneyn tunnetuin karvapitoinen animaatioelokuva, joka kuvaa varsin realistisesti millaista elämä suhteellisen villissä leijonayhteisössä voi olla. Haureutta, juusto-orgioita, rapujuhlia, alkoholia, huumeita... kaikki paheet mitä voit kuvitella ovat läsnä tämän Jylhäkallion väen bileissä.

Kyseinen leijonahurvittelu on toiminut monesti myös puuppisoossina sekä Suomen, että koko maailmankin puuppipiireissä. Suomen piireissä se on poikinut jopa yhden hassun fäditapauksen.

Hahmot

Simbanpylly

Simban kasvatus lienee mennyt hieman väärään suuntaan.

Simba

Simba on tarinamme päähenkilö ja myös Mufasan poika. Heidän isä-poika suhteensa on alusta alkaen ollut vähintäänkin arveluttava, mutta ei näissä leijonapiireissä kukaan pidä heidän puuhiaan mitenkään merkillisinä.

Mufasan huonon vaikutuksen ohella Simba on toki myös oppinut yhtä jos toista viidakossa asuvilta kavereiltaan, Timonilta ja Pumbalta, jotka viettävät railakasta parinvaihtoelämää spermankatkuisessa kotiviidakossaan.

Nalakala

Nala, Simban viikonloppuhoito.

Nala

Nala on jossain määrin Simban tyttöystävä, mutta vain toissijainen sellainen, jonka seuraan Simba hakeutuu vain viikonloppuisin, jolloin Mufasa pitää oppitunteja kolmenkimpasta.

Vaikka Nala onkin päällepäin iloisen näköinen ja ottaa selvästikin kaiken irti peuhaamisesta Simban kanssa, on hän siltikin salaa syvästi masentunut, syöden jatkuvasti suruunsa.

Simbasa

Lisää todisteita Simban huonosta kasvatuksesta.

Mufasa

Mufasa on koko leijonalauman ylin ja arvostetuin uros, jota koko lauma palvoo periaatteessa jumalana. Mufasaa on kiittäminen lauman railakkaista bileistä, joissa viina virtaa, seksi jatkuu taukoamatta eikä yksikään leijona varmastikaan jää ilman huvitusta.

Vapaa-aikansa Mufasa viettää lähinnä poikansa kanssa, jota hän rakastaa kenties liiankin syvästi.

Scarihminen

Scar on aina ollut suvun musta lammas.

Scar

Scar on Mufasan veli ja toden totta sukunsa musta lammas. Siinä missä muut leijonat vain juhlivat hurjasti, ei Scaria leijonameininki kiinnosta ollenkaan. Hän on raitis, pidättäytyy seksistä ja kaiken kukkuraksi tekee parhaansa, jotta voisi muuttua leijonasta ihmiseksi, käyden tästä johtuen aina säännöllisin väliajoin suorittamassa pakanallisia riittejä toiveensa täyttämiseksi.

Esimerkkejä videoista

SinäTuubaPaska - Leijonakukko lukee Pahkasikaa05:48

SinäTuubaPaska - Leijonakukko lukee Pahkasikaa

SinäTuubaPaska - Leopardien vesipumppu hajoaa02:18

SinäTuubaPaska - Leopardien vesipumppu hajoaa

PikkuPaska - Jap Jap Jap00:30

PikkuPaska - Jap Jap Jap

SinäTuubaPaska - Teh Jellonakuninkas02:17

SinäTuubaPaska - Teh Jellonakuninkas

SinäTuubaPaska - Jap Jap Jap01:05

SinäTuubaPaska - Jap Jap Jap

PikkuPaska - Jap Jap Jap-000:42

PikkuPaska - Jap Jap Jap-0

SinäTuubaPaska - Gepardikuningas04:32

SinäTuubaPaska - Gepardikuningas

Jubdukin kenties yliarvostetuin video.

SinäTuubaPaska Cimba on Jylhämaan The King ja Hyvää Puuta02:23

SinäTuubaPaska Cimba on Jylhämaan The King ja Hyvää Puuta

Old school -Foxzetia pahimmillaan parhaimmillaan.

Lue lisää