Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

Lazy Town

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit0 Share
Lazy-town-logo

Lay shit down.

Lazy Town on hassunhauska ja opettavainen islantilainen lastensarja ja sen ohella myös muutaman homon käyttämä soossi.

Lazy Townin asukkaista mielenkiintoisimmat ovat kenties Sportacus, kylän urheiluaddiktiosta kärsivä pedofiili, Stephanie, joka on edellämainitun pedofiilin ainoa uhri, Robi Rähmä, jolla on kenties hieman epäilyttävän kova kiinnostus Sportacuksen touhuja kohtaan, ja pormestari Mauno Mielihyvä, joka ei kertakaikkiaan osaa tehdä mitään oikein.

Hahmot

Hottacus

Ilman (tyylikkäitä) viiksiään ja (rumaa) hattuaan Sportacuksesta tulee varsin seksikäs mies.

Sportacus

Sportacus on Lazy Townin vauhdikkain mies, eikä hän kerta kaikkiaan osaa pysähtyä. Juostessaan ja pomppiessaan ympäri maita ja mantuja, silloin tällöin haukkaillen vähän "sporttikarkkia", hän ei juurikaan tee mitään haitallista. Ainoastaan Stephanie saattaisi olla tästä vähän toista mieltä, onhan Sportacus tehnyt hänen luokseen useammankin yllättävän ja varsin epäpyhän visiitin.

Steppis

Stephanie normikuoseissa.

Stephanie

Stephanie on kenties ainoa koko kylän lapsista, jolla oikeasti on vähän järkeäkin päässään. Hän on kuitenkin kärsinyt henkisesti varsin paljon Sportacuksen yllättävistä visiiteistä, joka onkin johtanut siihen, että nykyään Stephanie turruttaa itsensä päihteillä joka päivä ja kellon ympäri. Voi meidän Stephanie-parkaa, ei tämä ole oikein.

Mauno

Mauno pitää naruista.

Mauno Mielihyvä

Mauno Mielihyvä on Lazy Townin pormestari. Hän on hiukan omalaatuinen persoona, eikä välttämättä edes paras mies toimimaan moisissa tehtävissä. Mauno ei tiedä ollenkaan mitä on tekemässä ja harrastaakin varsin ahkerasti mm. tyhjyyteen tuijottelua ja narunpätkien pureskelua. Kaikesta tästä huolimatta, muut kyläläiset hyvää hyvyyttään antavat Maunon jatkaa puuhissaan, vaikka tämä olisi lähellä tuhota koko kylän tempauksillaan.

Triviaa

  • Hän pitää myös hyvin paljon salsasta.

Tyypillisestä Lazy Town -puupista saatat löytää enimmäkseen...

Esimerkkejä videoista

STP - ROSVO MERTEN KÄSKEE LOPETTAMAAN FAGOTINSOITON01:50

STP - ROSVO MERTEN KÄSKEE LOPETTAMAAN FAGOTINSOITON

SinaTuubaErtsun mestariteos.

LAISKAKKA02:14

LAISKAKKA

SVENSKAKKA02:02

SVENSKAKKA