FANDOM

Top 10 badge

Palkinto! Olet viinerikuningas.

Kuukauden STP Top 10 on SinaTuubaErtsun aloittama, perinteiseksi muodostunut katsaus kulloisenkin listantekijän kuukauden suosikkipuuppeihin. Listalla ensimmäiseksi sijoittuneelle lankeaa kauhistuttava rangaistus, sillä hän joutuu tekemään seuraavan kuukauden listan.

Listan kuninkaat kautta aikojen

Ykköspaikkoja on annettu samoille henkilöille montakin kertaa, mistä voimme huomata mahdollisen suuren rinkirunkkauksen määrän:

Listasta sanottua

  • "Caba voitti." ~Apauttiarallaa kaikki ihmiset, jotka joskus ovat välittäneet listasta.
  • "Miksei juptuk voittan????????" ~Suurin osa listakommentoijista (ennen vuotta 2011).
  • "onnee ykkössijasta" ~Kaikki, jotka ovat joskus nähneet omasta mielestään onnistuneen tekeleen.
  • "se on kuiteski vaan joku meijän runkkurinkiremixvideo-lista jota kattoo ehkä 2 ulkopuolista aktiivisesti" ~Sane on totuuden ytimessä.
  • "Mulle lista on vaan rinkirunkkausta ja virtuaalipenisten mittaamista" ~Jeppu
  • "ihan paska lista :DDD" ~Lukuisat pettyneet fanipojat ja -tytöt intersukupuolisia unohtamatta.
  • "ja niin kierre jatkuu... p3ntavus -> Urpoliitikko1 -> jubduk -> jne." ~kaljapullonhenki

Vuosi 2009

Vuosi 2010

Vuosi 2011

Vuosi 2012

Vuosi 2013

Vuosi 2014

Vuosi 2015

Vuosi 2016

Vuosi 2017

Lisätietoja tarvittaessa

Lisätietoja listoista saa niiden laatijoilta ja muilta puuppaajilta. (Listat on arkistoinut ÄXXÄ, joka häröilee YouTubessa nimimerkillä 95js95.)