Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

JokeriPokeri17

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit0 Share
Jokeripokeri17f

Kuva kuuluisasta STP-introsta.

JokeriPokeri17 (ent. JokeriPokeri16) on entinen paskisti. Hän aloitti uransa vuonna 2007 värkäten Windows Movie Makerilla Salkkari-aiheisia remix-videoita. Varsinaisen puuppaamisen Jokeri aloitti katsottuan SiirappiMakkaran ja Laxa64:n videoita CD-i:n Legend of Zelda -peleistä ja muumi-aiheisista paskoista niiden kulta-aikana.

Historia

Alkutaival (2009-2011)

Jokerin alkuaikojen videot eivät olleet hänen vähän kokemuksensa vuoksi heti suosittuja ja hän tekikin suurempaa suosiota niittäneet videonsa vasta vuosina 2009-2010. Näihin kuuluivat mm. SinäTuubaPaska Intro (JokeriPokeri17 edition), Sinätuubapaska - The King Ismo menettää hermonsa sekä Sinätuubapaska - Merihirviö syö Aatun jäätelön.

Jatkuvaisuus (2012-nykyhetki)

Lokakuussa 2012 Jokeri yksityisti kaikki STP-aiheiset videonsa vedoten tekijänoikeusvaatimuksien uhkaan ja siihen, että ne veisivät häneltä tilin alta. Jokeri ei myöskään pitänyt uuden katsojakunnan (ja mahdollisten trollien) kommentoinnista, näiden haukkuessa hänen omia ja muidenkin kuuluisien puuppaajien tekemiä videoita. Monet katsojat jopa sanoivat, että ne eivät ole "SinäTuubaPaskojen lakien/tyylin mukaan tehtyjä".

Nykyään, kaikesta huolimatta, Jokeri katsoo modernia paskaa ja kommentoi satunnaisiin videoihin. Lisäksi hän omisti elämänsä ex-puuppaajana DjPate246:sen seuraamiselle.

Esimerkkejä videoista

SinäTuubaPaska Intro (JokeriPokeri17 edition)00:09

SinäTuubaPaska Intro (JokeriPokeri17 edition)

Klassikko, josta Jokeri muistetaan.

Markoboy87 - Kuohuva vitutus00:50

Markoboy87 - Kuohuva vitutus

Uudempaa tuotantoa.

Linkit