FANDOM

Puuppaaja
Channels3 background
HopeaNuolli98:n taidetta.
Tiedot
Ensimmäinen puuppi: Aknakolllaasi Aku ankka juoes
Aloitusvuosi: 2011
Linkit
Pääkanava(t): HopeaNuolli98
Alttikanava(t): Ei ole

HopeaNuolli98 on kanavatietojensa mukaan Emilia-niminen tyttö. Hän on mm. thedestroyer699:n ohella yksi STP-piirien hämärimmistä entiteeteistä, josta ei tiedetä periaatteessa mitään.

Hänen Hopeanuoli-fanituksensa näkyy hänen nimimerkkinsä ohella siitä, että yksi hänen eniten suosimista soosseistaan on juuri Hopeanuoli. Hän pitää myös selvästi paljon poneista ja muista söpöistä asioista.

Historia

HopeaNuolli98 aloitti videoiden teon vuonna 2011, uppien ensin YouTubeen sekalaisia epäpuuppivideoita. Hän julkaisi ensimmäisen kunnollisen puuppinsa, joka oli samalla myös osallistumisvideo Ankkakollaasiin, 9.1.2011. Tämän jälkeen häneltä on tullut sekalaisesti mm. puuppia, STPMV:eitä ja kaikenlaista muuta roinaa mitä on hankalampi luokitella.

Tyyli

HopeaNuolli98:n tyyli on varsin kaoottinen sekamelska, mikä tekee hänen tyylinsä tiivistämisestä hieman haastavaa. Hän on mm. sanamiksannut vähän, mutta yleensä hänen videot koostuvat enemmän reversestä, stutterista, korvaraiskaukseta ja muista omituisesti järjestetyistä elementeistä.

Esimerkkejä videoista

Sinätuubapaska -Tviligt on parsa

Sinätuubapaska -Tviligt on parsa

Sinatuubapaska - SheehS

Sinatuubapaska - SheehS

Mulla on okira 3SD

Mulla on okira 3SD

My Little Ismo - Turvekylpy on taikaa

My Little Ismo - Turvekylpy on taikaa

SinäTuubaPaska - Hupumme suomea

SinäTuubaPaska - Hupumme suomea

STP - Ripkissa

STP - Ripkissa

Sinätuubapaska - Koirajumppa 2

Sinätuubapaska - Koirajumppa 2

P11R4K0174

P11R4K0174

Linkit