Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

FINLego

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit10 Share

FINLego
Provil
FINLegon vanha avatar, jossa Nalle Puh polttaa sätkää. Kyseessä ei ole kuitenkaan Boston-sätkä.
Tiedot
Ensimmäinen puuppi: Tuntematon
Aloitusvuosi: 2010
Linkit
Pääkanava(t): Hemuliite
Alttikanava(t): feikki veikka

FINLego on STP-piirien kameleontti. Hän on vaihtanut tiliään YouTubessa enemmän kuin laki sallii, mikä tarkoittaa jotain ääretöntä suurempaa potenssiin neljä.

Tällä hetkellä hän julkaisee puuppejaan kanavalle Hemuliite.

Historia

FINLego avasi alkuperäisen tilinsä 3. maaliskuuta 2010 vain 10-vuotiaana. Kyseiselle tilille hän alkoi tehdä sekä Lego-animaatioita että myös Ismoremixejä. Myöhemmin vuoden 2010 aikana, joko elokuussa tai syyskuussa, hän siirtyi SinäTuubaPaskan tekemiseen ja tuottikin varsin runsaasti puuppia, mutta saavutettuaan lähes 100 tilaajaa hän sulki tilinsä 26. kesäkuuta 2011. Tämän jälkeen hän alkoi jatkuvasti vaihtaa tiliään.

Nykyään hän lataa puuppejaan tuoreimmalle vuonna 2012 avatulle ultimatesami100-tililleen, jonka nimeksi hän vaihtoi Hemuliite syksyllä 2014. Tili on saavuttanut yli 100 tilaajaa. Kyseisen kanavan hän avasi joulupäivänä 2012, ja se oli hänen joululahjansa.

Triviaa

  • FINLegon käyttämiä kanavia ja/tai nimiä ovat mm. ElectroTuuba, loccoman, endupoop, fitterguy99, ultimatefittis, ultimatesami100, Hemuliite, feikki veikka ja inzami100.
  • Hän on ollut yksi ahkerimpia puuppaajia vaihtamaan YouTube-käyttäjänimeään.
  • FINLego käyttää monia videoeditointiohjelmia, mm. Sony Vegasin versioita 4-12 ja Adobe Premiere Elementsiä.
  • Hän asuu lähellä Lappia.
  • Nykyään hän juo omien sanojensa mukaan "liikaa vesipulloja". Toimituksemme ei tiedä kuinka tämä on mahdollista, mutta uskoo häntä.
  • Hänen ensimmäinen näkemänsä puuppi oli Winnie da Poop and the Spaghetti Tree (part 1).
  • FINLegon kaikkien aikojen katsotuin video oli "Spede - Pähkähullu Suomi", jonka hän julkaisi kokonaisena fitterguy99-kanavallaan huhti-toukokuussa 2012. Video saavutti reilut 30 000 katselukertaa YouTubessa. Marraskuussa 2012 FINLego poisti (jälleen kerran) kanavansa, jolloin Spede-videokin kuoli saatana.

Lainauksia videoista

  • "Jumala kerran teki SinäTuubaPaskan"

Lausahduksia

  • "laita maximissaan korkeammalle bit ratea, tuskinpa se auttaa." ~FINLego kertoo Perskulessille videoiden rendaamisesta.
  • "tuskin siinä on jotakin 0 sekunnissa vaikka piiiip" ~Asia harvinaisen selvä.

FINLego ei tykkää...

Esimerkkejä videoista

SinäTuubaPaska - Nalle Puhin tusina perseilyä02:33

SinäTuubaPaska - Nalle Puhin tusina perseilyä

Mennääh, huhhuh, panin02:51

Mennääh, huhhuh, panin.

KAAPO ON YHÄ VITUN LIEKEISSÄ JA TUHOUTUI RAINBOW SITRUSLIGHTIN TAKII02:02

KAAPO ON YHÄ VITUN LIEKEISSÄ JA TUHOUTUI RAINBOW SITRUSLIGHTIN TAKII

TUNNA SÖI JALOPERSETTÄ, SILLÄ VÄLIN NASU JAUHPASKAARUTZII02:07

TUNNA SÖI JALOPERSETTÄ, SILLÄ VÄLIN NASU JAUHPASKAARUTZII

Linkit

Lähteet

  1. Oletettavasti niistä älypuhelimista. Tai tiedä vaikka tämä ilmaisu käsittää lääkeaineetkin.