Fandom

SinäTuubaPaska Wiki

EmeroidOptisey

343sivua
tässä wikissä
Add New Page
Kommentit2 Share

EmeroidOptisey on 12-vuotias puuppaaja, jonka aktiivinen puuppausura alkoi Helmikuussa 2016. EmeroidOptisey tunnetaankin enemmän SinäTuubaPaskan puolelta. Hän tuottaa myös välillä fillerivideoita, jos ei materiaalia tahdo tulla.

Kosketus puuppeihin Muokkaa

EmeroidOptisey löysi puuppimaailman 2014, kun hän vahingossa löysi pilavideoita, jotka alkoivat koukuttaa häntä enemmän mukaansa. Innostuessaan katsoi niitä enemmän. Hän oli aina ihmettellyt, miten kaikki osaa tehdä noin hauskoja videoita. Siitä asti hän tuli koskettamaan, ja tapaamaan tämän tapaisia videoita.

Ensimmäinen kanava Muokkaa

EmeroidOptisey teki ekan kanavansa juuri täyttäessään 10-vuotiaaksi. Hän nimesi kanavan IdioottiTuupiksi. Kanavalle ei ilmestynyt mitään, sillä hänellä ei ollut kokemusta editointiohjelmien kanssa.

Aloitus Muokkaa

EmeroidOptisey aloitti ekalle kanavalle lataamisen saadessaan uuden koneen. Hän oli 8-vuotiaana löytänyt Windows Movie Makerin, ja tehnyt puuppien tapaisia videoita. Nyt uudestaan 10-vuotiaana, hän teki ekan videon Arttu Wiskarin biisistä ''Tuntematon Potilas''. EmeroidOptisey teki videon yhdistämällä Paintin ja WMM:in. EmeroidOptiseyn puuppausura alkoi oikeastaan YTPllä, sillä hän oli luonut englanninkielisen kanavan, johon teki YTP videoita, jotka olivat ihan parhaita paskoja. Myös samalla, vuoden 2015 joulukuussa, EmeroidOptisey alkoi käyttämään Sony Vegas Prota, versiota 13. EmeroidOptisey halusi tehdä myös jotain suomenkielistä, joten hän kokeili tehdä STPn kanavallensa. Hän halusi muuttaa kanavan nimen muttei sitä pystynyt. Hän loi kanavan Emeroid, johon hän alkoi lataamaan puuppeja 2016 Helmikuussa. Hän myös vaihtoi nimensä Emeroidista EmeroidOptiseyksi vuoden 2016 joulukuussa.

Tyyli Muokkaa

EmeroidOptiseyn videotyyli on paljon effektien käyttöä, ja audioeffektien käyttöä. Hän käyttää myös erilaisia kikkoja kuten stutterointia, maskausta, ja myös effektien sekoittamista. EmeroidOptisey myös harjoittelee animointia Sony Vegasilla. Korvaraiskausta saa odottaa hänen videoissaan. Audiokikkoihin hän käyttää monia effektejä, kuten Paragraphic EQ, Resonant Filter, Distortion, Pitch Shift, ja Vibrato. Hänen esikuvansa on jubduk.

EsimerkkivideoitaMuokkaa

SinäTuubaPaska - Korppi on liian fast01:58

SinäTuubaPaska - Korppi on liian fast

SinäTuubaPaska - Simpsannit pelaavat roolipeliä02:18

SinäTuubaPaska - Simpsannit pelaavat roolipeliä

Alamaailman kuollut hevoskaviofestivaali05:49

Alamaailman kuollut hevoskaviofestivaali