FANDOM

Images

Arashi no Yoru ni:n komea poikakaksikko kahdestaan pehmeällä nurmella.

Arashi no Yoru ni, tuttavallisemmin Arska, on vuonna 2005 ilmestynyt anime-elokuva, joka saavutti suuren suosion puuppaajien keskuudessa sekä YouTube Poopin että myös SinäTuubaPaskan puolella.

Elokuva kertoo kahden eri lajia edustavan yksilön, Mei-vuohen ja Gabu-suden, ystävyydestä. Tosin, kuten varmaan melkeinpä kaikki kehtaavat myöntää, heidän ystävyytensä vaikuttaa olevan kovinkin paljon syvempää kuin vain viatonta kaveruutta.

Hahmot

Meimages

Mei-vuohi.

Mtf mei

Meihestä naiseksi.

Mei

Mei on kohtuullisen söpö valkoinen vuohi, joka tunnetaan mm. hänen mainiosta takapäästään, jota kaikki kadehtivat. Joku saattaisi myös luulla Meitä homoseksuaaliksi, joka seurustelee tuon erään suden kanssa, josta voitkin lukea tuossa ihan vähän alempana. Nämä luulot ovat tottakai täysin vääriä, sillä eihän Mei mikään likainen homoseksuaali voi olla, ei meidän Mei sellaista tekisi. Todisteita tästä homoseksuaalisuudesta eivät anna edes Mein sukupuolenkorjausleikkaukset, jotka hän kävi läpi ennen Arashi no Yoru ni: Himitsu no Tomodachi -sarjan kuvauksia.

Meillä on myös huumorintajua, kuten kaikki tietävät. Tämän vuoksi lopuksi onkin siis hyvä muistuttaa, että Mei on tosiaan vuohi, eikä lammas. Lampaat eivät ole vuohia, eivätkä vuohet ole lampaita. V niin kuin verikosto eikun siis vuohi. Mei on vuohi.

Arashi-no-Yoru-Ni-Gabu

Oho, melkein haukkasin herkkupeppuasi, Mei.

Gabu

Pörröinen ja hieman likaisen värinen Gabu, vaikka onkin susi, on Mein paras ystävä. Suhteellisen moni voisi implikoida, että kaverinsa syömisen sijaan hän mieluummin tuuppaisi Meitä takaapäin ja vieläpä varsin kovaa. On tosin hyvä muistaa, että tämähän on toki vain arvailua eikä sille pidä antaa mitään painoarvoa, ettäs tiedätte. Eiväthän sudet todellakaan pidä vuohia seksikkäinä vaikka sellaisen takapuoli näyttää heidänkin silmiin varsin herkulliselta.

Gabu tunnetaan myös alteregostaan nimeltä Ryuk. Tässä roolissa hän toimii ns. kuoleman jumalana eli shinigamina. Vuohen takapuolen sijaan hänelle maistuvat silloin parhaiten omenat, joita hän rouskuttaakin varsin usein.

Esimerkkejä videoista

Arashi No Yoru Ni part 1 8 1080p HD Eng Sub15:06

Arashi No Yoru Ni part 1 8 1080p HD Eng Sub

Arashi no Yoru ni elokuva.

When I'm Mei00:16

When I'm Mei

Mei esiintyy tässä videossa.

PLÄSKI15:00

PLÄSKI

KOHEIN VÄKIVALTAINEN VUOHIPSYKEDELIA03:41

KOHEIN VÄKIVALTAINEN VUOHIPSYKEDELIA

Lue lisää