FANDOM

Anna Jokela
Annajokela
Jokela, Anna Jokela.
Tiedot
Ensimmäinen puuppi: Auta minua Anna!
Aloitusvuosi: 2013
Linkit
Pääkanava(t): Anna Jokela
Alttikanava(t): Ei ole

Anna Jokela on vuonna 2013 uransa aloittanut puuppaaja, joka on tuttavansa ohella jokseenkin mysteerinen entiteetti. Siinä missä kaikki luulivat hänen olevan vain mielikuvituksen tuotteena syntynyt hahmo suositussa suomen kieltä opettavassa sarjassa, ei asia vaikutakaan olevan näin ollenkaan.

Anna on varsin hyvää pataa Jutan kanssa ja myös Jutta harrastaa puuppaamista.

Historia

Kuinka kaikki alkoi... (2013)

Suhdeohi

Ensimmäisen videon palaute oli jokseenkin dramaattista.

Oli kesäkuu vuonna 2013. Aurinko porotti ja linnut lauloivat ja kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukana. Anna Jokela oli luonut YouTuben putkistoon oman kanavansa vain muutamaa päivää aiemmin ja oli nyt ladannut sille ensimmäisen puuppinsa, joka kantoi nimeä Auta minua Anna!. Kansa oli ihmeissään ja hämillään koko tapauksesta, kysellen itseltään ja toisiltaan, että voiko tämä olla totta, saamatta koskaan vastausta kysymyksiinsä.

Lisää hämmennystä aiheutti Annan toinen pidempi tekele, Myyn hyllyvä pylly, joka ilmestyi eräänä harmaana syyskuun päivänä. Video oli varsin merkillinen tapaus ja omalaatuisuudessaan tuore tuulahdus SinäTuubaPaskan tunkkaiseen paskakasaan, josta vain harvat jaksavat kaivaa esiin uutta ja ihmeellistä, tyytyen yleensä päällimmäisinä pyöriviin sontaläjiin.

Ken tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan tälle visionäärille, mutta sitä luulisi monen innolla odottavan.

Anna Jokelan haastattelu (kuulustelu)

Kuulustelu

Urpis kuulustelee armottomasti.

Urpoliitikko haastatteli (kuulusteli) Anna Jokelaa tässä wikissä. Keskustelu meni jotakuinkin näin:

Urpoliitikko1: Kuka vittu oot? Miks kiusaat PeeCeetä Steamissa? Mistä lähti paskistin ura, ja onko Jutta Schneider sun kaveris vai joku sun toinen käyttäjäsi ympäri nettiä? Antaa tulla vastauksia ja historiaa kiitos.

Anna Jokela: Miksi moinen ristikuulustelu? Siistimpää kielenkäyttöä. En minä ketään kiusaa, PeeCee on lutuinen nuorimies, jota on hauska höpöttää, mutta olen loppujen lopuksi hyväntahtoinen persoona.

Urani, jos sitä uraksi voi kutsua, alkoi 6.6.2013. Olen jo vuosien ajan hauskuuttanut itseäni videoillanne ja vihdoin viime kesänä minulla oli aikaa tehdä oma videoni. Pidän videon työstämisestä yhtä paljon kuin niiden katsomisesta. Näin syksyllä minulla on paljon työkiireitä, enkä siksi ehdi editoimaan kuin viikonloppuisin, jos silloinkaan.

Jutta Schneider on todella hyvä ystäväni. Itseasiassa minun tyttöystäväni. Asumme erillämme, mutta vierailemme toistemme luona alinomaan. Mikäli ihmettelet(te) miksi videoissamme esiintyy paljon samoja elementtejä, niin keskustelemme toisinaan videoista ja jaamme ideoita keskenämme. Miksi aloittaisin kahdella kanavalla?

Saitko tietää kaiken tahtomasi?

Esimerkkejä videoista

Auta minua Anna!01:36

Auta minua Anna!

Myyn hyllyvä pylly03:10

Myyn hyllyvä pylly

Linkit

Lue lisää